Speldenkussenarmbandjes en tasje

Voor een vriendinnetje maakte ik op bestelling deze speldenkussenarmbandjes van Elinestofjes.

En omdat ze jarig was, gaf ik haar, samen met nog wat kadootjes, dit tasje.

Gemaakt van een stofje uit Frankrijk, wat ik al een aantal jaar in bezit heb. Waar ik ooit ook een poefje mee heb bekleed (maar die mist een pootje en ligt op de stoffige stapel “te repareren” 😉 ).

Meer nieuwe spulletjes heb ik helaas niet, hopelijk maak ik gauw weer wat leuks. Lees: Ik heb niet zoveel inspiratie. Tssk… 😉

12 reacties op “Speldenkussenarmbandjes en tasje

  1. Ziet er weer leuk uit!
    Die inspiratie komt wel weer. Kan wel even duren. Zeker als hij net zo lang op vakantie is als de mijne was :0(

  2. Wat leuk weer! By the way: ik ben 9 oktober jarig en achteraan mijn rolstoel kun je ook best een hele leuke tas hangen. Rose staat heel leuk. *fluitefluitefluit….*

  3. leuk die speldenkussenarmbandjes (pfff wat een woord hahaha) En gaaf stoffie van dat tasje. En ja hier ligt ook een stapel reperatie dingen, wat heb ik daar een hekel aan, maak het liever opnieuw!

  4. Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het bedoelde vriendinnetje erg blij is met de speldenkussenarmbandjes: eentje heeft ze zelf gehouden 😳 en de andere drie – voor Licia, Mascia en Dania – gaan in augustus mee naar Italië.
    O ja, en het tasje is in ’t echt nóg mooier dan op de foto. 😉

  5. O, nou vergeet ik toch nog iets: als ik weer een maand met vakantie ga, wil je dan niet zoveel posten op je blog ! 😉
    I
    P.S. k heb natuurlijk weer genoten van je gezellige berichtjes, mooie foto’s en van alle leuke dingen die je gemaakt hebt.

  6. Ze zijn ontzettend leuk! Ik kan me voorstellen dat je vriendinnetje 😉 er erg blij mee was, ook met het leuke tasje!!! 🙂 Een hele fijne vakantie voor je vriendinnetje!!! knuf, Nancy

  7. Ik sluit me bij Nancy aan 😀 dat dat vriendinnetje er erg blij mee zal zijn geweest 🙂
    En bij Corriejanne, hahahaha lief verzoek, of Nicollie wat minder wil posten tijdens afwezigheid lezeressen 🙂

Geef een reactie

