Gehaakte omslagdoek

De bolletjes wol heb ik voor mijn verjaardag gehad, toch alweer ruim 3 maanden geleden en nu is de omslagdoek pas af.
Hij had nog wat langer gekund (tuuuurlijk, alles kan. ๐Ÿ˜‰ ), maar ik vond dit wel groot genoeg. En ik was er ook wel een beetje klaar mee. En de bolletjes waren bijna op (ook omdat ik er stiekem 1 voor een ander projectje had gebruikt, oeps… ๐Ÿ˜‰ย ).

Ik vind hem erg leuk geworden, nu maar afwachten of ik hem ook daadwerkelijk ga gebruiken. Vast wel, tijdens frisse zomeravonden enzo.

20 reacties op “Gehaakte omslagdoek

  1. Hoi Nicole, Heb je er al eens aan gedacht om dingen op Etsy.com te gaan verkopen? en wat een mooie omslagdoek….heb je daar een patroon van? Dan zou ik dat graag willen krijgen.

  2. Hihi, goed werk heeft tijd nodig!
    Maar dat was het wachten waard. ๐Ÿ™‚

    Hij is mooi geworden!
    *schouderklopje*
    Lfs, Lies

  3. Hij is prachtig geworden en gebruiken hoor! anders stuur je hem hier maar heen ๐Ÿ˜›

    Ik zit er steeds tegen aan te hikken dat ik ook moet leren haken… wie weet in de winter meer rust er voor!

  4. ssooooooooo hรฉ dat heb je vlotjes gedaan…hihi maar hij is wel leuk geworden! Als ik nu iemand door de stad zie lopen met zo’n paarse omslag, spreek ik haar aan hihi

  5. De omslagdoek lijkt wel gemaakt met Drops Paris, nou dan ga je em vast gebruiken! Ik heb zo’n zelfde gemaakt, ook in het paars, en ik gebruik em bijna dagelijks. Als ik zit te haken worden m’n schouders snel koud en dan sla ik de doek er omheen en krijg ik het weer heerlijk warm en kan ik weer lekker doorhaken ๐Ÿ™‚
    Veel plezier ermee!

  6. Wat een liefje en zo knuffelig, met liefde gemaakt ๐Ÿ˜€ (en met wolletjes) dat is duidelijk! Zal je leuk staan ๐Ÿ™‚ Veel draagplezier, hรจ, maar dat zal wel lukken denk ik ๐Ÿ™‚

  7. Ik vergeet steeds dat ik nog zou reageren op je blog! Bij deze. Hij is echt gaaf geworden. Het was veel werk maar dan heb je ook wat;)

    Veel plezier ermee..maar dat gaat vast lukken.

  8. Die is leuk! Maar een actiefoto kan natuurlijk niet. Ik zie je al rennen met een omslagdoek! Geen porem natuurlijk! Dat wordt dus gewoon een relaxfoto!

  9. Pingback: Omslagdoek met rand | Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

