Snapperdesnap!

Hehe, eindelijk…  de kam snaps zijn er!
Dit zijn ze:

Het zijn plastic drukkertjes die je met de tang in je stoffen spulletjes kunt vastmaken. Ik struinde dus gelijk het hele huis af wat ik allemaal kon snapperdesnappen…
Portemonicxjes die ik nog had liggen:

Gauw een armbandje gemaakt van twee lintjes:

En net twee visitekaartjesmapjes gemaakt met de nieuwe stofjes uit Frankrijk:

Leuk he!

Gisteren was Nancy hier, gezellie! 😀 En ik kreeg mooie kadootjes van haar, kijk maar:

Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat Nancy de kam snaps inmiddels ook al heeft besteld, dat snapperdesnappen jullie wel. 😉

Ooh ja, de winnares van de Trippel & Trappelpen en matchbookjesverloting is geworden: Gertie! Gefeli! 😀 Mail je me je adres?

*off to snapperdesnap* 😉

17 reacties op “Snapperdesnap!

  1. Nou ik wist niet wat het was.. maar wat is dat handig!!

    En ook super leuke kleurtjes

    Veel plezier er verder mee;)

  2. Ze zijn echt superleuk!!! En ja, ik ben ook om hihi! Nu maar wachten.. en wachten.. en wachten.. gelukkig heb ik wel leuke dingetjes om te doen.. 😉 Met hele mooie stof!!!! 🙂 dikke knuf!!!

  3. ojee ze heeft weer een nieuw apparoatje hahaha alles aan elkaar gesnapt! En wat leuk dat portomoneetje zo gaaf en al die andere dingen ook erg leuk!

  4. oow wat leuk zeg.
    mag ik vragen waar je die besteld hebt?
    liefs,
    kimberley

  5. Hey Nicollie,

    Van waar heb je de snaps en tang??? Via een website gekocht? Kan je me de link.adresje even mailen? Ik vind het geweldig!

    Groetjes

  6. Ja….en ga ik dan ook voor een snapperdesnap…?

    Gave dingen meis!

    Hoe staat ’t met je omslagdoek?

  7. dank je Henny!!
    ben ook heel benieuwd waar die snappertjes vandaan komen.. en de tang natuurlijk.

    Dat standaardje met de vogeltjes: ook een cadeautje? Superleuk!
    (‘hebben, hebben’ 😉 )

  8. Wat leuk, hier mag je ook wel eens langs komen met je snapjes hoor!
    Kan je hier ineens alles ook voorzien van een passend knopje!

    x Inge

  9. oh was jij het die zo maf stond te zwaaien? HIhi nee hoor dat waren wij dus niet, wij zaten in een rode ballon! Mijn vader en mijn dochter hadden het ook al over zo’n kleur ballon, maar denk dat vanuit breda hierheen gevlogen zijn, wij zijn helaas richting heusden gevlogen, dus hebben waalwijk links laten liggen, maar wel mooie foto’s gemaakt, jouw huis staat er vast ook wel ergens op hahaha! Kijk maar op mijn blog!

  10. Hallo Nicollie,

    Wat handig zo´n tang, mag ik vragen waar jij hem vandaan hebt?
    Ik heb zelf geen weblog, maar ik kijk elke dag wel even op jouw blog.
    Je maakt mooie dingen en vertelt leuk, vooral het Trippel en Trappel verhaal! Groetjes, Pauline

  11. Hallo,
    Ik kom steeds op meer ideeën. Pfff het gaat me veel geld kosten al die blogs lezen en leuke dingen tegenkomen 😉
    Ik zou graag willen weten waar je deze hebt besteld… zou je mij een mailtje willen sturen? Misschien kun je daar ook bij zetten waar je de metaal stempels vandaan hebt?
    Wat leuk allemaal zeg. Dank je wel voor alle leuke ideeën, nu kan ik weer wat maken voor mijn kleine nichtje.
    groeten van Esther (een nieuwe fan)

Geef een reactie

