Etui

Een hele lieve invaljuf op de school waar ik werk, was vandaag voor het laatst.
Natuurlijk kon ik haar niet laten gaan zonder haar een zelfgemaakt kadootje op te dringen te geven. πŸ˜‰
Gelukkig was ze er erg blij mee! πŸ˜€

Aangezien juffies altijd wel meerdere pennen nodig hebben (bijv. een rode voor de vautjes πŸ˜‰ ), vond ik het wel toepasselijk om een etui te geven. En om het schools te houden, eentje die eruit ziet zoals een schriftje. Lekker makkelijk zelf gemaakt van een wit stofje en rode en blauwe draad.

Het idee zag ik hier en hier. De binnenkant is van uiltjesstof en aan de buitenkant een vilten rondje met een appelknoopje.

P.S. De kam snaps zijn er! Jippie!!! Ze zijn superleuk, binnenkort meer daarover. Foto’s enzo. Voor degenen onder jullie die niet weten wat kam snaps zijn. πŸ˜‰
P.S.2. Doen jullie al mee aan de blogverloting van hieronder?

10 reacties op “Etui

  1. Oh!! die is echt héél leuk! Ga ik ook eens proberen. Lijkt me al lastig die lijntjes zo netjes te stikken. πŸ˜‰ Fijn weekend!

  2. maar allez ! ik wilde al lang eens zelf zo’n stofje maken en nu zie ik ze overal verschijnen !
    Maar ik wilde er een kussen van maken πŸ˜‰
    ooit πŸ˜‰

    Mooi !!!!

Geef een reactie

