Trippel & Trappelpennen en matchbookjes

Ik kon het niet laten en heb nog meer Trippel & Trappelpennen besteld. Deze keer met de cupcakes.
Ook heb ik matchbookjes gemaakt en voorzien van T&T.

Voor de gezelligheid 😉 verloot ik een pen met twee matchbooks. Wie doet er mee?
Laat een berichtje achter en op zondag 3 juli maak ik de winnaar bekend.

En dan nog maar een foto van het schaap (ik vind hem zo leuk! 😀 ) voor het memobord. Past goed bij elkaar, toch? 😉

Verder…
– heb ik net nieuwe naamlabels besteld! Ooh, ooh… somebody give me a koopstop! 😉
– is mijn gehaakte omslagdoek bíjna klaar! (Laatste rijtje!) (mag ook wel, ben er al 3 maanden mee bezig… *kuch* )
– zijn de bestelde kam snaps en tang nóg steeds onderweg. Heeft iemand nog een zakje geduld over? 😉

26 reacties op “Trippel & Trappelpennen en matchbookjes

  1. Ik wil natuurlijk graag mijn post schrijven met zo’n mooie T&T pen…
    Het memobord vind ik echt erg leuk in de lijst…..

  2. JAAAAAAAAAAAAAA ik wil graag zo’n pen met boekjes winnen.
    Je schaap is ook te leuk om niet vaker op de foto te zetten, kan ze niet af en toe met T&T mee op stap, kunnen ze lekker op haar brede rug mee rijden. En dat memobordje achter schaap (heeft schaap geen naam?????) blijft ook een toppertje.

  3. oooh pennen en matchbooks van trippel en trappel!
    ze blijven echt zo ontzettend lief he!!!
    ik doe graag mee!!!

    ps: je schaap is echt ontzettend lief en dan die kleur echt geweldig (ik ben ook zo gek op roos hihi :))

    lieve groetjes Naomi

  4. gossie heb je een hete peper of zo in geslikt je bent druk bezig geweest hihi! En dat schaapje blijf ik zo leuk vinden hé!

    En ja met die naamlabels is het allemaal net even wat leuker, dus joh waarom zou je ze niet bestellen hihi.

    Enne voor een verloting ben ik altijd in, dat weet je, dus hoppa, voeg mijn naam maar toe! Leuk!

  5. ook ik wil graag mee doen met de verloting.
    het schaap is ook schattig, met het memobord op de achter grond.

    Groetjes marion

  6. wat leuk trippel en trappel pennen.
    mag ik vragen waar je je naamlabels hebt besteld?
    liefs,
    kimberley

  7. Ze zijn leuk!!! En je schaap is super!!! Kan niet wachten om hem in het echt te zien 😉 en je zakje geduld is niet meer nodig…

  8. ik vind de schaap echt schatig. en wil ook wel mee doen met de verlooting. super die pennen en boekjes. groetjes kris

  9. Ik doe natuurlijk heel graag mee! Dus zal ik proberen wat zinnigs te melden hier…..

    Allereerst Foeifoei Nicole, wat ik nu net las is niet nicx. Heb je alweer geld uitgegeven FOEI. Ik zal goed nadenken over een passende straf 🙂

    Dan ga ik nu verder met ‘commentaar’ op je post. Het schaapje zo bij het schilderijtje is te cute!!!!!! En T&T met cupcakes op pennen komt dat wel goed??????

    Oké en je passende straf ons plezieren met leuke posts en Nicxxxxx

    X
    Simonet

  10. Hoi Nicole,

    Ik wil graag mee doen aan de verloting.Hou wel van een gokje wagen zolang het me geen geld kost,hihi.
    Je schaapje is echt super leuk!Ook dat memobord!

    XXX Kim

  11. (zet ut efkes tussen haakjes want ik doe al mee met de verloting en dat zou niet eerlijk zijn hihi. Maar ik heb efkes een vraagje, waar jij je naamlabels besteld, want ik heb net geprobeerd om het zelf te doen en ben nu ongeveer een uur verder en heb er al !!!!! eentje af en het is niet naar mijn zin hihi, oh vergeet bijna het haakje te sluiten!)

  12. O ja, ik doe maar weer eens mee. Heel erg leuk trippel en trappel

    gr. Imre

  13. Je schaapje is zo leuk ! Kleine broer zag de foto en riep enthousiast “Hippo in ’t roze”, (Hippo is zijn nijlpaardbedknuffeltje…) Tja, blijkbaar doet je lieve schaapje echt denken aan een nijlpaardje. Maar schaapje of nijlpaardje, ’t is in ieder geval heel zoet en vertederend.
    Ik doe niet mee aan de give-away, want ik viel de vorige keer al in de supertoffe prijzen, dus mag het gerust een ander zijn die jouw schattige Trippel & Trappelproducten kan winnen. (Bovendien noemde kleine broer jouw schaapje een nijlpaardje, wat ons buitenspel zet, volgens Henny 😉
    ’n vrolijk groetje,
    sneksniltje

  14. Jaaa!! geweldig zo’n pen met T & T! Dus stiekem hopen dat ik er een win…
    Je schaap is zo lief!! en het memobord is helemaal het einde.. echt geweldig!!

    Fijn weekend!!

  15. Ik loot ook mee 😀
    In het verleden al eens matchbookjes bij je besteld. Vind je schaap ook superlief……ga je er nog meer maken voor de verkoop?

  16. Pingback: Snapperdesnap! « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

