Tas en haaknaaldenetui

Met mijn nieuwe stofjes uit Frankrijk moest ik natuurlijk gelijk aan de slag.
Allereerst heb ik een tasje gemaakt met allemaal zakjes aan de buitenkant. Nancy had er al een gemaakt en die had ze bij zich op de Swappersdag van laatst, zooo leuk! Die wilde ik dus ook een maken. πŸ˜‰

Ik gebruik hem als haaktas, al mijn wolletjes waar ik (bijna) mee bezig ben, passen er in. En natuurlijk ook mijn haakprojectje.

En met het andere nieuwe stofje heb ik een haaknaaldenetui gemaakt. Zelfs de haaknaalden passen er goed bij qua kleur. Toevallig he! πŸ˜€

Aan de achterkant is nog een vakje voor de schaar en achter het ritsje past natuurlijk ook nog een boel.
Ik ben er heel erg blij mee! πŸ˜€

14 reacties op “Tas en haaknaaldenetui

  1. Wow, super!!! En veel groter dan de mijne, hoe kan dat nou? πŸ˜‰ πŸ˜‰ De stofjes zijn superschattig!!!! knuf!! Nancy πŸ™‚

  2. prachtig gemaakt!!!ik ben jaloers op jouw enthousiasme en jouw kunst!!!je begint er direct aan,en hup,…daar is weer iets moois!!!

  3. oh wt leuk allemaal weer zeg en je schaapje van je vorige post is ook al zo schattig! Vind de tas erg leuk geworden, lekker praktisch(noteert weer wat ideetjes hihi)

  4. Pingback: Schoudertas zoals wolletjestas « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

  5. Pingback: Haakkoffertje « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

