Weekje Ardennen…

… met Trippel & Trappel. (Vriendlief mocht ook mee hoor. 😉 )

Waarin veel werd gelezen, gewinkeld in Dinant en Namen (opbrengst: 2 shirtjes, knoopjes, lintjes, wolletjes, souvenirtjes), bezienswaardigheden bezocht (bierbrouwerij), genikst (of was het genicxt? 😉 ) en gehaakt (granny squares).

Deze granny squares worden een kussen, maar daarvoor moet ik nog even doorhaken. Ik heb al 4 van de 9 vierkantjes af.
Voordat ik aan deze vierkantjes begon, heb ik een Amigurumischaap gemaakt, maar die foto’s volgen nog. Hij moet nog haartjes krijgen van viltwol.

Vriendlief wilde graag golfen in Frankrijk (omdat alle mensen zonder GVB (lees: ikke, T&T 😉 ) daar ook toegestaan zijn op de golfbaan.) Gelukkig hadden we een karretje gehuurd, want wat een boel heuvels waren er.

En natuurlijk wilden T&T ook meedoen…

Dus deze bal moet dan naar het vlaggetje toe?

Oeps, in de bunker!

Hehe, vlaggetje gevonden!

Wat een mooi uitzicht! Jammer alleen dat die bal ervoor ligt. 😉

En na het golfen, op de terugweg naar het huisje, reden we zomaar langs een stoffenwinkel! Hoezee! 😀 Buit: 3 stofjes en 2 lintjes.
Die ik hopelijk gauw zal komen laten zien in de vorm van een tasje. Of portemonneetje. Of misschien wel iets anders; hebben jullie nog een idee? 😉

5 reacties op “Weekje Ardennen…

  1. Oh, wat een geweldig leuke foto’s!!!! Die Trippel en Trappel hebben zeker ook wel spierpijn 😉 Die laatste foto is ook super!!!! Had ik al gezegd hoe erg ik je gemist heb 😉 hele dikke knuf!!!

  2. zo te zien heb je beter weer gehad dan hiero en ja het is bij deze genicxt hihi. En konden trippel en trappel nog een beetje golfen? Je heb toch niet de boel op lopen houden hé, kan me voorstellen dat je wel een bekijk had met die muisjes hahaha!
    En weer een hele zooi gescoord dus, heerlijk hé om weer eens wat te kopen, doe je toch al niet zoveel hé…*lol*

  3. Ja ik heb nog wel een idee voor de nieuwe stofjes…..een meisje van 8 jaar uit zimbabwe heeft een nieuw corset nodig…€800.- dat kunnen haar ouders niet betalen dus ben ik een actie begonnen om geld in te zamelen op mijn blog kun je lezen hoe jij kunt helpen….www.meidenmama.blogspot.com

Geef een reactie

