Winnaars 100.000 bezoekers blogverloting!

Wat vond ik het leuk om deze blogverloting te doen! Ten eerste omdat ik het super vind om al meer dan 100.000 bezoekers op mijn blog gehad te hebben en ten tweede omdat jullie allemaal zo leuk hebben gereageerd! Zonder jullie reacties en bezoekjes geen blog, dus daar ben ik altijd heel erg blij mee! πŸ˜€ Bedankt allemaal!

Omdat een blogberichtje zonder foto ook maar een saai berichtje is (ook al staat er leuk nieuws in voor ten minste 10 van jullie πŸ˜‰ )…

… een foto van mijn favoriete bloemen! I looove hortensia’s!

En vooruit, dan ook nog een grappige toevalligheid die ik gisteren tegenkwam toen ik ergens in blogland een berichtje achterliet.
De woordverificatie noemde me bij mijn naam… *gniffel*

Zo, nu heb ik jullie wel lang genoeg in spanning gehouden… πŸ˜‰
Hier komen dan echt de 10 winnaars van de blogverloting.
Ze staan op volgorde van kadootjes (foutjes voorbehouden), dus als je wilt weten wat je hebt gewonnen, moet je even tellen en hier kijken welk kadootje jouw kant op komt.
En als je niet kijkt, blijft het lekker een verrassing tot de vlop in je bus valt. πŸ˜€

1. Desiree
2. Nele
3. Sowcute
4. Me
5. Jantina
6. Sneksniltje
7. Bea
8. Thea
9. Audrey
10. Toephi

Gefeli dames! πŸ˜€
Mailen jullie me je adres? Enne, sommigen van jullie zijn gewend dat ik vlopjes altijd volprop met vanalles leuks, maar dat kan helaas deze keer niet (er paste niet eens een extra button bij, tssk… πŸ˜‰ ) i.v.m. de verzendkosten die ik een beetje binnen de perken wil houden.

Ik hoop dat jullie er blij mee zijn! πŸ˜€

14 reacties op “Winnaars 100.000 bezoekers blogverloting!

  1. Jeeeh! Wat leuk! Ik wilde eigenlijks niet kijken wat ik had gewonnen, maar ja kon het toch niet laten hahah… Maar ik vind het erg leuk wat ik heb gewonnen en kijk er naar uit! Alvast bedankt!

  2. Gefeliciteerd dames! πŸ˜€ Enjoy!

    Leuke toevalligheid Nicole, die woordverificatie, zulke dingen zijn inderdaad leuk om even te delen πŸ˜‰ (ik zwijg maar even over WAT er staat πŸ˜‰ )

  3. joehoe! (stuitert hier weer van de bank af!!) En dan sta ik ook nog bovenaan, betekend dat wat ik hoop dat het betekend? Tralalalalalalallalalalalaa!
    (maakt heer met zoonlief een rondedansje-nouja niet echt, die zit me wel vaag aan te kijken whahahaha)

    En ja leuke woord verificatie hahaha
    Heb je mijn adres nog anders mail ik je wel ff!
    Joehoe!!!!!!!!!!!!! Ga voor de bus liggen!

  4. Oooooh, wat leuk!!
    Het was al een geweldige dag, en nu ben ik ook nog één van de winnaars. πŸ™‚
    Dank je wel!

    Groetjes Audrey

  5. gefeliciteerd allemaal!
    Ben maar een ietsiepietsie jaloers πŸ˜‰

    En een luitype ben je in ieder geval niet. hihi
    Lfs, Lies

  6. JOEPIE!!!!
    Wat wordt ik blij van dit bericht.
    Enne ook ik ga onder de (brieven)bus liggen hoor πŸ™‚

    Groetjes Thea

  7. Haha, wat leuk!!! Oh ja, allereerst iedereen gefeliciteerd!!!! Maar die van die woordverificatie (ik heb daar altijd zo’n hekel aan, vooral als hij dan ook nog helemaal naar boven springt ;-)) Maar jij bent helemaal niet lui!!!! Maar hij is wel leuk!!! πŸ™‚

  8. Hoera! Hier nog eentje dat heel blij is bij het lezen van de winnaars ! Maar onder de brievenbus liggen doe ik niet wegens nat, stekelig en véél te lang duren eer het winnend pakketje de grens overgestoken heeft…
    Alvast heel erg bedankt!
    ’n enthousiaste groet,
    sneksniltje

  9. De vogeltjes zijn m’n brievenbus binnengevlogen hoor!
    Dank je wel, ik ben er heel blij mee.

    Groetjes, Thea

    PS: ik heb de foto van de ketting op m’n blog gezet is wel goed toch πŸ™‚

Geef een reactie

