Twee tassen

Ik wilde een paar tassen maken met een makkelijk patroontje, maar na wat gezoek op internet vond ik niet wat ik zocht, dus heb ik zelf maar wat bedacht. En ik ben er erg blij mee, want de tassen zijn goed gelukt! (Al zeg ik het zelf, *kuche* 😉 ).

Gisteren heb ik deze gemaakt, lekker simpel zonder frutsels, maar simpel kan ook leuk zijn (en het stofje is al druk genoeg van zichzelf).

(Ik krijg het blauw van de stof niet goed op de foto, het is in het echt iets minder fel).

En vanmiddag (lekker, zo’n extra dagje vrij!) heb ik deze gemaakt:

Deze heeft wel een zakje aan de binnenkant:

Mocht je één van de tassen zo leuk vinden dat je hem wilt overnemen, dan kan dat hier!
Dan kan ik weer nieuwe stofjes kopen (mijn portemonnee is namelijk momenteel in staking wegens onvoldoende inhoud 😉 ). 
(Toch wel een nadeel van grotere projectjes, je stof is zo snel op, hihi…)

Enne, kijk eens wat ik gisteren toevallig zag toen ik de statistieken bekeek van mijn blog:

Grappig he! 😀

8 reacties op “Twee tassen

  1. Wat een leuke tassen!
    De reden waarom ik geen grote projecten maak is omdat ik geen afscheid kan nemen van mijn mooie stofjes 😉 *hihi*.
    Leuke statistieken!

    x Inge

  2. nu dat zijn mooie aantallen hihi en wat een gave tassen zijn dit zeg, ja ik vind het ook een nadeel dat de stofjes dan zo snel op zijn! Van de week een strandtas gemaakt van een gordijn van mijn nichtje, dat was hele leuke stof en daar ging heel veel meters in, maar hij is wel gaaf geworden, mijn bankstel kan er ook in…
    Laat hem van de week wel ff op mijn blog zien!

  3. Hihi, het wordt een beetje saai, maar ik denk niet dat ik hier ooit een keer ga neerzetten dat iets stom is wat je gemaakt hebt!

    Superleuk die tassen!

    Lfs, Lies

  4. Schattige tassen heb je gemaakt,Nicole! Gebruik je dan inmiddels een tasje-in-tas om je basis spullen snel over te kunnen zetten naar een andere tas als je wisselt?

Geef een reactie

