Dutch Swappersdag

Gisteren was de derde editie van de Dutch Swappersdag (een meeting met mensen die op Swap-bot.com in de Dutch Swappersgroep zitten) en voor mij was het de eerste keer dat ik erbij was. En wat was het leuk!
’s Ochtends werd ik opgehaald door Nancy, haar man bracht ons naar Susan, die zo lief was om haar huis open te stellen voor een stuk of 20 kakelende dames.
Toen iedereen gearriveerd was en één (of meerdere 😉 ) van de vele zelfgemaakte taarten, cakes, e.d. geproefd had (en ik iedereen had voorzien van een craftybutton…)

(deze waren nog over)

…begonnen we met het Sinterklaasspel.
Hiervoor moest iedereen 3 (zelfgemaakte) kadootjes meenemen. Dit waren die van mij (plus een blikje met ritsen en een rol lint, die ik op het laatst in mijn tas had gestopt en dus niet op de foto staan):

Etuitje en visitekaartjeshouder

Speldenkussen en visitekaartjeshouder

Vogeltjesketting en buttons

Wat was het een gemeen spel! 😉 De dobbelsteen bepaalt of je een kadootje mag pakken, afpakken, ruilen of weggeven (of dat je een opdracht moet doen, zoals “iedereen geeft al zijn kadootjes door aan degene rechts van hem” Tssk… 😉 ). Je moet je dus niet gaan hechten aan de kadootjes. 😉
Gelukkig mocht je op een gegeven moment één van je kadootjes veilig stellen en wat was ik blij dat ik deze mand van Susan-8r1id in handen had (sorry Guusje en Kyroushka! 😉 )!

Op het laatst was de opdracht dat je al je kadootjes (behalve de mand dus – gelukkig) moest weggeven aan je buuf, (aargh! Maar gelukkig was Nancy mijn buuf 😀 ) en met wat geruil kon ik dit vilt (kadootje van Kyroushka) terug bemachtigen. 😀

Daarna was het swaptijd! Want wat is een swappersdag zonder geswap! 😉
Ik heb deze lieve stempel, kaart en boekje geswapt met LittleZ, zij krijgt van mij vogeltjesoorbellen (ik moet ze nog opsturen, want ik had ze niet bij me) en nog wat extra’s.

 Na al die inspanning en al dat geklets waren we wel toe aan wat (zelfgemaakt, jummie!) eten en daarna stond vriendlief al aan de deur om ons weer naar huis te brengen.
En ooh, wat was ik moe! Maar voldaan! Het was een supergezellige dag!! Bedankt dames! 😀

 

 

14 reacties op “Dutch Swappersdag

  1. Wat heb jij zelf mooie dingen gemaakt! Daar waren de nieuwe eigenaren vast heel blij mee 🙂 Je hebt zelf ook mooie dingen terug gekregen, de mand is echt gaaf!!! Het vilt ook trouwens 😉 Veel plezier met je nieuwe spulletjes!

  2. er staan hele mooie dingen bij!!!leukhe,mensen die zelf spulletjes kunnen maken!!!hoe gaat dat Sinterklaasspel eigenlijk juist?

  3. Ja ik ken dat spel ! Gelukkig mocht je iets heel moois veilig stellen.
    Wat zul je een heerlijke dag hebben gehad.
    Lijkt me fantastisch.
    groet Petra

  4. het ziet erg leuk uit zo!!! Het was super! Vandaag heb ik mijn vogeltjesketting aan 😉 dikke knuf!!!

  5. Wat een foto’s. Om van te kwijlen, al die mooie dingen. Klinkt als een hele leuke dag. 😀

  6. Het was idd supergezellig! Fijn dat jij het zo voor de eerste keer ook heel leuk vond.

  7. Nog heel erg bedankt voor je button, echt super lief dat je voor iedereen een button mee had! 😀 Het speldenkussentje en visitekaarthoudertje hebben een goed huisje gevonden 🙂 Het speldenkussentje is gelijk door mijn moeder ingepikt, ze vond hem erg leuk!

Geef een reactie

