Eline’s stofje: Visitekaartjesmapjes

Om in de visitekaartjessfeer te blijven, heb ik afgelopen weekend deze mapjes gemaakt.
Zonder patroontje en erg makkelijk en snel om te maken. Superleuk dus! 😉

Deze is mijn favoriet (en gelijk door mezelf in beslag genomen 😉 ), met mijn nieuwste allerfavorietste stofje van Eline:
(Terwijl het stofje niet echt een Nicollie-stofje is, zo op het eerste gezicht, ben ik er toch helemaal *flieft* op!)

(Hee, weer die pioenrozen!)

Je kunt er behalve visitekaartjes, ook bankpasjes, je ID-kaart, briefgeld, klantenkaarten en nog veel meer in doen.

Tsja… en dan kan ik het natuurlijk niet bij eentje laten. Ik heb er dus nog een paar gemaakt.

 

En zelfs een voor vriendlief:

Wil je er ook een? Ze zijn te vinden bij Nicollie’s spulletjes!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 😀

9 reacties op “Eline’s stofje: Visitekaartjesmapjes

  1. oh wat schattig allemaal eg echt leuk, maar die met die vogeltjes vind ik toch echt wel de meest leuke!
    Denk dat je ze zo kwijt bent!

  2. Ze zien er super uit! Als ik visitekaartjes had, had ik waarschijnlijk die met het vogeltje gekocht.

    Groetjes,
    Lia

Geef een reactie

