Visitekaartjeshouder

Ik mocht mijn visitekaartjes op mijn werk neerleggen, voor hopelijk een bestellinkje zo nu en dan.
Ik had alleen niet zo’n plexiglazen houdertje en het was eigenlijk te warm om te gaan shoppen afgelopen weekend.

Dus dan moet je zelf maar aan de slag. 😉

Ik heb  een T&T-kaart op karton geplakt en daarop met karton (bekleed met papier) een bakje op gemaakt.
Ollie bekijkt de binnenkant van het bakje. 😉 Sorry Ollie! hihi…

De visitekaartjes heb ik allemaal bewerkt met mijn rondehoekjespons.

Binnenkort meer visitekaartjeshoudertjes, maar dan anders. Met een stofje van Eline enzo.

6 reacties op “Visitekaartjeshouder

  1. oh wat grappig zeg en ik wilde net zeggen dat je ronde visitekaartjes leuk zijn, maar je was me net voor hihi

  2. Hij is leuk geworden! 🙂
    Ik moet nog even bijkomen van heerlijk weekend, binnenkort meer tekst. 😉
    Lfs, lies

  3. Hij is echt leuk!! En inderdaad veel mooier dan zo’n plastic ding! Nu maar veel verkopen 😉 En die ronde hoekjes zijn ook al zo leuk..

Geef een reactie

