Waar mijn spulletjes zijn…

In de kast in de hal!

Daar liggen ze mooi te zijn en sommige wachten tot ze bij een ander baasje šŸ˜‰ mogen wonen.
Maar niet allemaal hoor! Mijn gehaakte spulletjes en de naaisels van Eline’s stofjes blijven lekker hier!

Ik heb er net drie nieuwe portemonneetjes in gelegd (zie ook Nicollie’s spulletjes)…

En deze vilten slinger heb ik ook nog gemaakt, (want I looooove vilten rondjes knippen šŸ˜‰ hihi…) deze slinger hangt in mijn kralenkamertje.
Valt het jullie ook op dat Trippel & Trappel er weer met hun neusjes bovenop zitten? Nieuwsgierige muisjes!

4 reacties op “Waar mijn spulletjes zijn…

  1. Wat een super mooie kast! Lekker vrolijk zo met al je spulletjes erin.
    Die kokeshi die erin staat is super mooi, is deze gehaakt?

    Groetjes Inge

  2. leuk zo’n mini winkeltje! En leuk die tasjes, maar ja daar geef ik zelf helemaal niks om…(pinnokio!!!!)

  3. Prima kassie! Met mooie spullies natuurlijk!
    Waar slapen T&T eigenlijk? Kiezen ze elke nacht een ander portemonneetje of hebben ze een vast plekje?

Geef een reactie

