Eline’s stofjes: Memobord

Ik maakte een memobord van een schilderijlijstje, twee stofjes van Eline, een stukje elastiek, vilt, vlieseline en zelfgemaakte knoopjes en pins.

Ik vind hem zelf helemaal leuk geworden (en zelfs vriendlief vind hem leuk en dat wil wat zeggen, ha! 😉 ).
Achter het elastiek (met het stofje waar ik ook dit van heb gemaakt) kun je wat kaartjes of een pen o.i.d. schuiven en er zitten drie zelfgemaakte knoopjespins op om dingen vast te prikken.

En dan nog wat anders… 😉 Ik heb een paar buttons en aanverwante spulletjes naar paper-and-string gestuurd (swapje), je kunt hier lezen wat ze ervan vond.
Zou ik nu toch eindelijk internationaal bekend worden? Kuch… 😉
Paper-and-string is één van mijn meest favoriete shopjes voor vilt en knoopjes. Ik zou willen dat ik zelf ook zo’n shopje had… 😉

Foto geleend van paper-and-string.

9 reacties op “Eline’s stofjes: Memobord

  1. PRACHTIG!! dit is echt het mooiste memo bord met stof dat ik ooit gezien heb! Die rand erom is echt geweldig. Echt helemaal mooi.

    Wat een leuke dingen heb je gestuurd voor de swap en wat kreeg jij?

  2. Hij is echt super!!! Ontzettend mooi! Ik vind de knopen/pins ook prachtig!! en tuurlijk word je nog eens wereldberoemd!!! 😉

  3. leuk!! Ik stuur je per mail een fotootje van memoboard wat ik pas maakte voor mijn nichtje. 🙂

    Lfsw en fijn weekend,
    Lies

  4. Wat gaaf, je memobord!! Ik heb er ook eentje, maar dan heul simpel, maar hij is zo makkelijk. Ik kan er niet meer zonder.

  5. Hey Nicole

    Wat een leuk memobord, fleurt direct alles op.
    En dank u wel om je link te delen van paper and stitch! Wat een prachtige spulletjes heeft ze zeg!

Geef een reactie

