Eline’s stofje: Tas met bamboe hengsels

Een tijd geleden heb ik van Lique leuke bamboe hengsels gehad om een tas van Zpagetti mee te maken, maar ik vind die tassen nogal aan de zware kant, dus heb ik de hengsels maar bewaard voor een stoffen tas.
Zo uit de losse pols heb ik een patroontje geknipt uit één van Eline’s stofjes en tadaa…

Dit is ‘m!
Met een paar zpagettisliertjes om het wat speelser te maken.

De achterkant:

En nog even een draagfoto: 😉

Zoals gewoonlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Enne, doen jullie al mee met de 100.000bezoekersblogverloting van hieronder? 😀

9 reacties op “Eline’s stofje: Tas met bamboe hengsels

  1. Wow! Die is ook leuk!! Vrolijk stofje ook.
    Vind tot nu toe het stofje van het mandje met festonsteek nog het leukst.

    Lfs, Lies

  2. Heb je weer knap gedaan lady! Wat doe je toch veel maken steeds, echt, ben jaloers op hoe je dat doet! Geweldig!

  3. deze vind ik niet zo leuk, het stofje is geweldig, maar de tas is mijn inziens net te klein en erg slap. Niet echt goed te gebruiken.

  4. Hoi Nicole

    Wat leuk weer gemaakt!
    Ik ben in de weekenden nu veel aan het haken,met name bloemetjes dan voor op mijn kaarten te gebruiken.
    En heb sinds vorige week een blog aangemaakt hier op wordpress omdat ik toch zeer regelmatig problemen ondervind met blogger.

    XXX Kim

Geef een reactie

