100.000 bezoekers *blogverloting*

Jeej, ineens zat ik aan de 100.000 bezoekers op mijn blog! Wauwie! *blij*
Ik hield de teller de afgelopen tijd in de gaten, want ik zag wel dat de 100.000 eraan zat te komen en zomaar ineens, toen ik even niet op zat te letten, was hij er al overheen!
Dat was dus een leuk middagje vandaag! En sowieso was het al een leuk middagje, want ik ben met schoonzus naar mijn favoriete scrapbookwinkeltje geweest en Eline heeft over Nancy’s en mijn spulletjes (gemaakt met haar stofjes) geblogd!
Dat is dus wel een feestje waard! *deelt glaasjes ranja en cupcakes uit*

100.000 bezoekers vraagt natuurlijk wel om een speciale blogverloting. 100.000 kadootjes weggeven kan ik niet betalen, maar 10 moet wel lukken!

Het is 1 “hoofdprijs” en 9 kleine prijsjes (die met 1 postzegeltje opgestuurd kunnen worden, helaas groeien, naast centjes, ook de postzegels niet op mijn rug 😉 ).
Om mee te doen hoef je alleen maar een leuke reactie achter te laten, het liefst één waar ik erg blij van word, dus complimentjes zijn welkom! 😉 (hihi). Gewone gezellige berichtjes ook natuurlijk! 😉
Je mag ook aangeven welke van de 9 kleine prijsjes je het liefst wilt winnen (ik ga ervan uit dat iedereen de “hoofdprijs” wel wil winnen 😉 ), dan kan ik daar rekening mee houden (wanneer er meerdere lezers winnen die hetzelfde het leukst vinden, dan ga ik zelf verdelen).
Een linkje op jouw blog zou leuk zijn, maar hoeft niet.

En dan nu waar jullie op zitten te wachten, terwijl ik maar blijf kletsen… 😉
Ooh ja, meedoen kan tot en met 15 juni!
Enjoy!
Jaja, nu komen de foto’s dan echt…

De “hoofdprijs”, een mandje, notitieblokjeshoesje en piramideportemonneetje:

Mandje:

Piramideportemonneetje:

 Naaldenmapje:

Stofje om zelf wat leuks van te maken:

Setje van 3 Kokeshibuttons:

Setje met Trippel & Trappel (die mogen natuurlijk niet ontbreken!) -magneet, button en 5 kadokaartjes:

Vogeltjes-op-een-takje-ketting (1 van de vogeltjes heeft een streepje door zijn oog, vond het zo sneu dat niemand hem een nieuw huisje wil geven, lijkt een beetje op een stoer ooglapje trouwens, dat streepje):

Setje van 5 Trippel & Trappelkaarten:

Hello Kitty zakdoekjeshouder en 3 rolletjes zwarte lintjes:

67 reacties op “100.000 bezoekers *blogverloting*

  1. Wauw 100.000 bezoekertjes aan je blog! Maar het kan ook niet anders met zo’n superblog! Proficiat hoor, en ook een leuke give-away 🙂 Zowel de grote, als alle kleintjes!

  2. Je hebt een heel mooi blog, geweldig zoveel bezoekers je doet `t goed ga zo door.
    Je maakt leuke fleurige spullen prachtig ga door op naar de 200000ste
    Heel veel succes ik zal nog vaak je blog bezoeken.

    groetjes Marjan

  3. Hey Nicole ,als eerste natuurtlijk gefeliciteerd met zoveel bezoekers jemig zeg wat veel! Maja je hebt natuurlijk een super leuk blog met leuke spulletjes en nee ik slijm niet hihi. Natuurlijk wil ik dus ook dolgraag kans maken op een leuk prijsje.. en welk klein prijsje het leukste is uhmm uhmm moeilijk kiezen hoor! Nou dan od het super schattige mandje of het stofje…. liefs goits

  4. Gefeliciteerd met je (intussen meer dan) 100.000 bezoekers!!! feestfeestfeest!!! En ik kan het me ook wel voorstellen hoor, zoveel bezoekers. Het is ook altijd weer zo gezellig om je blog te lezen 🙂
    En wat een super give-away!!! Alle kadootjes zijn erg leuk, ik vind de kleine kadootjes net zo leuk als de ‘hoofdprijd’ al springt de “vogeltjes op een stokje-ketting” eruit voor mij hoor 🙂
    En een link op m’n blog krijg je ook.
    Groetjes Thea

  5. Wauw, al 100.000 bezoekers die op je blog zijn geweest!
    Ik vind het elke keer weer leuk om je posts te lezen, zeker de leuke verhaaltjes over trippel en trappel. Ook vind ik de spulletjes die je maakt met de “Eline” stofjes erg mooi…
    En natuurlijk doe ik graag mee met de give-away!
    Groetjes,
    Jedidja

  6. jeetje zeg een huis vol bezoek is dat!!!…eh een blog vol…!! te gek zeg!! ik kom hier ook soms op bezoek om je verhaaltjes te lezen en te bewonderen wat je allemaal maakt!
    ik doe graag mee!!

  7. GEFELICITEERD!!!!
    Supe joh zoveel bezoekers! Al kan dat met zo’n blog niet anders natuurlijk. :0)
    Op naar de volgende 100.000!

  8. Heeej,

    gefeliciteerd met je 100.000e bezoeker (en de rest alweer ;)). Je hebt een erg leuke blog, ik reageer niet zo vaak misschien, maar lees wel altijd mee!

    Enne, natuurlijk vind ik het leuk om kans te maken iets leuks van je te winnen 😉

    groetjes,

  9. gefeliciteerd hopen dat ik ook ooit zoveel heb gehad… ik vind die kokshi buttons echt geweldig…ook de andere dingen ik doe graag mee

    Nogmaals gefeliciteerd….

  10. wow 100.000 bezoekers! gefeliciteerd hoor 🙂
    Maar niet zo heel vreemd dat er zoveel mensen op je blog kijken natuurlijk…het is zo ontzettend leuk om te zien wat je allemaal maakt!

    en wat leuk dat je weer een blogverloting doet…. het mandje is mijn favoriet.

    Op naar de 200.000 😉

    liefs kim

  11. Wow Nic wat een boel bezoekers!!! GEFELICITEERD het verbaasd mij niet want jou creaties zijn elke keer een lust voor het oog! speaking of oog ik wil maar 1 ding winnen en dat is de ketting die vind ik zoooo UBER cute!!!!

    groetjes Paula

  12. Hoeveel complimentjes kan een mens ontvangen ?
    Kan er nog eentje bij ?
    Bij deze, Je hebt een heel leuk blog waar men heel graag kijkt en nog eens terugkomt.
    Natuurlijk zou een ieder van ons iets leuks van je willen winnen. En daarom doe ik mee.
    En dat er nog maar vele blogs zullen volgen en vele lezers natuurlijk !
    groet Petra
    p.s ik ga voor de schattige vogeltjes op de ketting, maar vind de andere prijzen ook super.

  13. Gefeliciteerd met al die bezoekers!!! Op naar de volgende 100.000!!! Ik doe graag mee met de verloting van al dat leuks. Ik ga voor het stofje, schattige roosjes. Groetjes Carolien

  14. 100.000 al !!!
    indrukwekkend zeg !!!!
    ( trippel en trappel zullen ook wel trots op je zijn 😉 )
    Ik doe graag mee voor het naaldenmapje !

  15. Gefeliciteerd met je 100.000 leden en natuurlijk in een stijgende lijn naar 1.000.000 ;o)
    Ook trippel en trappel gefeliciflapstaart!

    Ik vind alles geweldig en hoop gewoon iets leuks te winnen en ik vind alles leuk.

    Knuffies Bea

  16. Gefeliciteerd met al die bezoekers!

    Ik doe graag mee met je give-away. Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten…. en dan moet er nog gekozen worden…. eh ik vind het stofje schattig, maar het naaldenmapje ook…

    Groetjes, Collie

  17. Bon nochi Nicole:),

    Masha pa bien met zoveel bezoekers!!!Ook op Curacao wordt je blog verslonden.Je maakt de prachtigste creaties en je inspireert me enorm om hier mijn handen uit te mouwen te steken. Ik word ontzettend vrolijk van je leuke verhalen en pics over je muisjes Trippel en Trappel,hylarisch.Het is moeilijk te zeggen wat ik heel graag zou willen,groot of klein.Natuurlijk is de hoofdprijs masha dushi,en het mandje eronder.maar ik vind Hello Kitty ook erg sweet met de mooie lintjes.het maakt me eigenlijk niet uit,alles is zoooo leuk.Succes en op naar nog veel meer bezoekers die kunnen genieten van al het moois wat je maakt en schrijft.Groetjes Emilia

  18. Nou gefeliciteerd zeg, het gaat snel allemaal. Dit is nou zo’n blog waarvan je zegt: ‘hier kom je alleen maar echt mooie dingen tegen’ echt waar, ik kan niet kiezen tussen al wat je al gemaakt hebt.
    Ik ga dus maar voor het stofje, dan kan ik mezelf er nog eens mee bewijzen want dat deed jij al genoeg!

  19. wauw,100000 bezoekers!!!!ik kan me voorstellen dat dit jou veel plezier doet!van een succesje gesproken he!!Ik wens jou nog vele leuke momenten,doen we ernog eens 100000 bij?!!!!je verdient het,ik vind dat je leuke spulletjes maakt!Ik ben dol op zakjes,als ik dan toch zou mogen kiezen….

  20. Hoi Nicole,
    ik volg met veel plezier jouw blog en doe er veel inspiratie op. Ook op het Crafty Swap Forum kom ik graag.
    Als ik zou winnen zou ik heel graag het mandje willen ontvangen.
    Liefs, Josette

  21. Wat geweldig veel bezoekers! Gefeliciteerd. Maar ja, je blogt dan ook zulke leuke dingen, dat kan natuurlijk niet anders. Al reageer ik meestal niet, ik ben een trouwe lezer.
    Ik zou heel graag meedoen en mijn voorkeur gaat uit naar: het mandje, stofje of naaldenmapje.

    Groetjes, Mieke

  22. Het kan haast niet anders hè, 100.000 bezoekers. Je blog is gewoon vreselijk leuk! Op naar de 200.000. 🙂
    Ik vind de vogeltjes en het stofje heel erg cute, maar eigenlijk is alles gewoon heel erg leuk.
    Heel veel succes met je blog!

    Groetjes Audrey

  23. Hoi Nicole!

    gefeliciteerd met zoveel volgers!
    het kan ook moeilijk anders natuurlijk met zo’n geweldige blog!
    ik volg je al een hele tijd en met heel erg veel plezier!!!
    en ik krijg ook heel veel inspiratie door jouw blog te lezen 🙂
    je maakt echt heel erg mooie spulletjes en alles zou best leuk zijn om te krijgen maar als ik echt mag kiezen zou ik graag gaan voor de buttons 🙂

    Veel succes verder met je blog!
    hopelijk volgen er nog veel meer volgers en bezoekers!

    Veel Liefs
    Naomi

  24. Gefeliciteerd met je 100.000 bezoeker. Wat goed van je. Maar is ook niet zo moelijk je maak het wel erg gezellig hier. Natuurlijk doe ik ook mee met de verloting. Mocht ik winnen dan ben ik overal blij mee. Groetjes kris

  25. Wat een super leuke spulletjes en wat een bezoekers.
    Ik heb jouw site onder mijn favoriete blogs gezet op mijn blog http://madebijikkus.blogspot.com/

    Ik zou het zelf ook kunnen maken, maar iets krijgen is natuurlijk 1000 maal leuker, vooral zoiets moois
    Als ik mocht kiezen zou ik voor het naaldenmapje gaan.

    gr jacoline

  26. Wat een verwennerij op je gezellige blog! Slijm, slijm.. 😉
    Nee hoor, kom hier altijd met veel plezier kijken!!
    Ik kan niet echt kiezen, maar het paddenstoelentasje, het kettingkje en Trippel en Trappel vind ik allemaal wel erg leuk!
    Ik hoop dat ik ook ooit dit mooie bezoekersaantal haal.
    Groet!

  27. joechei…een blogverloting, echt heeel leuk!!
    ik lees je berrichtjes best vaak!! wat een boel bezoekers heb je ook al:) natuurlijk niet echt raar met zo`n super leuk blog!!
    sja en mocht ik winnen…en niet de hoofdprijs krijgen…grrr:)dannnnn wil ik wel graag de hello kitty zakdoekjes houder met de lintjes winnen!!
    jij hebt geen idee hoeveel hello kitty spulletjes ik al heb, ik spaar al vanaf mn 16e.
    maar een zakdoekjes houder..die heb ik nog niet.
    wat een gaaf stofje zeg! heb je daar nog meer van en kan je daar ook andere spullies van maken? ik denk nu bv aan een haarband, tasje, haar roosjes enz enz
    heel veel liefs en ik ga vast voor mn brievenbussie liggen

    xxxx
    linn
    ps ga vooral zò door

  28. Gefeliciteerd! Dit is weer een hele mijlpaal in blogland :0) Kijk elke dag even op je blog en moet zeggen dat ik eigenlijks alleen maar leuke dingen voorbij zie komen! Je maakt mooie creaties, vooral die op de naaimachine zijn altijd mooi! Ga zo door en dan haal je vast de 200.000 ook wel!

  29. Ik wilde eigenlijk niet meedoen, maar aan de andere kant.. van de 100.000 zijn er vast minstens 1000 van mij hihi! Dus, allereerst, SUPERGEFELICITEERD!!!!!!!! En ik ga voor het kettinkje, ik houd wel van een stoer vogeltje 😉 en zal een mooi huisje voor hem ‘maken’ 🙂 dikke knuf, Nancy

  30. wauw wat veel bezoekers heb je al!! Gefeliciteerd en wat leuk dat je zo’n grote verloting doet.
    Wat ik leuk zou vinden is natuurlijk het stofje om zelf mee aan de slag te gaan, maar ok het kettinkje en de trippel en trappelkaarten zouden me heel gelukkig maken.
    enne ga zo door…

  31. Zoveel kijkers op je blog is zeker een feestje waard. Bij elk mailtje met je blog ga ik gelijk lezen, zoveel leuke dingen zijn er al voorbij gekomen.. En er zijn al wat dingen nagemaakt.. Ik hoop dat je nog een poos door gaat met schrijven..

    Groetjes Anita (Rosa Creatie’s)

  32. Sinds ik ben beginnen handwerken sta jij op nr1 bij mijn favo blogs. Ik krijg je nieuwtjes ook altijd via mail en zo mis ik helemaal niets.
    Mijn grootste complimenten aan hoe je je blog onderhoudt, leuk en vernieuwd maakt! Ik kijk steeds uit naar een nieuw berichtje van je blog!!
    Het maakt men dag elke keer nog wat vrolijker.
    Alles is zo oprecht en mooi!!! Een super dikke proficiat!!!!!
    Nele

  33. Wauw, een super leuke blogverloting! Gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers (kan zowat ook niet anders met zo’n leuke blog)!

    Ik wil ook graag meedoen met de verloting, ik vind het vogelkettingkje erg lief. Zo’n vogel met ooglapje mag gerust hier komen wonen ;).

    Liefs,
    Hanneke
    (hannekemaakt.blogspot.com)

  34. joepie het is gelukt…. gefeliciteerd… en het is je ook gelukt om weer is een super leuke prijs of zeg maar prijzen te bedenken…..

    groetjes

  35. Zo’n mooie spullen! Je hebt er wel je best voor gedaan om je lezers te verwennen. En 100.000 blogbezoekers … dat kan tellen, hé!

    Ik ding graag mee voor het naaldenboekje of het piramidetasje!

  36. Jeetje wat een bezoekers zeg, niet normaal meer, dikke proficiat!

    En non de kanon wat unne prijze hedde weer, geweldig gewôn! (vertaling: gelovige vrouw met een zwart gewaad en een groot schietapparaat met een prijzige temperatuur die geweldig kan winnen?… tja ik heb dat brabants nooit begrepen….lol)

    Maar goed nu wil je dt we ook nog iets moois uitzoeken, tja dat ken wel ff duren, aangezien er niets bij zit wat niks is…
    Vind het dus allemaal geweldig, maar ben dol op lint, dus ga voor de laatste deur eh prijs hihi

  37. Van harte gefeliciteerd met je 100.000 bezoekers! Dat hoop ik ook ooit eens te bereiken, maar dat zal nog wel even duren (heb al 6 volgers, jaja!).

    De spulletjes die ik onlangs bij je hebt besteld waren erg leuk!

    Ik ben helemaal verliefd op je vogeltjeskettingen, dus daar zou je me heel erg blij mee maken!

    Liefs en een prettig weekend!

    Renske
    Hip en Haak

  38. Amai, Nicole, wat ben jij een creatief en actief mens zeg! Zoveel toffe spulletjes die je maakt en je lijkt wel sinterklaas die zomaar uitdeelt !
    Ik kom heel dikwijls op je creatieve blog kijken want wat krijg ik daar inspiratie van met al die vrolijke mooie maaksels! Natuurlijk wil ik graag meedoen met je blogverloting. Die hoofdprijs is magnifiek, maar amai die kleine prijsjes zijn ook echt de moeite hoor. Ik kan maar niet kiezen tussen je kokeshibuttons en je piramidetasje. Maar hé, eigenlijk is het allemaal zo mooi, dus laat ik jou maar kiezen mocht het lot me gunstig zijn.
    ’n vrolijk groetje,
    sneksniltje

  39. hallo!!
    ik zou graag kans maken op iets leuks van jou!!
    Je maakt altijd zoveel leuke dingen!
    groetjes miranda

  40. Ik kom hier regelmatig eens snuffelen (ik ben één van die 100.000 bezoekers die “lurken”) en ik ben altijd zo onder de indruk van de mooie kleuren die je gebruikt en de toffe ideetjes. Ook nu weer, als ik kijk naar dat pakket give-aways: daar smelt je toch helemaal van?! Ik ben fan van Hello Kitty, dus zo’n zakdoekzakje met haar erop… Gewéldig!
    Op naar de volgende 100.000!

  41. Gut Els, ik was echt even in verwarring door jouw reactie hoor! LOL Ik dacht: een zakdoekzakje met haar erop? Ik dacht echt even dat er haar op groeide! Whahahaha!!!! Heb ik dat weer! Maar nou begrijp ik dus dat je bedoelt dat Kitty op ’t zakje staat…

  42. Ik ben helemaal verliefd op de spulletjes die jij maakt. ik vind eigenlijk alles wel leuk en schattig. Ik heb pas een naaimachine gekocht en zit boordevol ideetjes. Maar ik kan nog niet eens de naald van draad voorzien. En als ik al dat moois van jou bekijk, dan schiet de moed me in de schoenen. Ik heb een kleindochter van 14 maanden, dus zo’n zakdoekjeshouder is erg leuk voor haar met Hello Kitty er op. Maar in principe vind ik alles leuk … een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Ik hoop dat je nog veel meer fans zult krijgen en bedankt voor de inspiratie die je me geeft. Nu nog de kennis!
    Veel suc6

  43. Wat leuk, ik doe graag mee, ik kan alleen niet kiezen.
    Deze vind ik leuk:
    – het stofje
    – de ketting
    – hello Kitty zakdoekhoudertje met de lintjes.

    Voor de rest zou ik zeggen, blijf zo maar verder doen op je blogje, is echt super!

    x Inge

  44. Tuurlijk doe ik mee, wie wil er nou niet zo’n geweldige prijs winnen! Natuurlijk ding ik graag mee voor de hoofdprijs, maar dat lapje stof zou ik ook heel blij mee zijn hoor! Echt tof joh, zoveel bezoekers, echt goed! Mag je heul trots op zijn!!

  45. Jahaaaa, ik moet nog steeds even reageren, nog niet eerder aan toegekomen! *bloos* Waar ik wél altijd aan toe kom, is jouw blog lezen, al een hele lange tijd en je weet inmiddels wel dat ik een groot fan van je ben 😉 Ook weet je dat jouw blog op mijn site gelinkt staat, en tot slot weet jij ook dat ik alles wat jij maakt leuk vind. Maar als ik dan tócht iets moet kiezen, ga ik voor het mandje met de roze stof. Ik kan nog wel een kleine opberger

  46. En toen drukte ik per ongeluk op de entertoets van mijn iPad. Oeps! Wat ik zeggen wou: ik kan nog wel een kleine opberger gebruiken voor op mijn kralenzolder 😉

    En zo heb ik twee berichtjes geplaatst, uitslover 😉

    Groetjes!

  47. Wow da’s veel… Ik voelde me al euforisch bij de eerste 10.000… 🙂
    Ik doe heel graag mee met je blogverloting… Elke prijs ziet er gewoon geweldig uit!! 🙂

  48. Een dikke proficiat!
    100.000 bezoekers… Ik ben al blij met 1000 :p
    Mijn favoriet is het naaldenmapje! Ongelofelijk schattig!

  49. Bij toeval op deze leuke blog terecht gekomen en ik ben nog lang niet uit gekeken.
    Wat zijn Trippel en Trappel ontzettend leuk.
    Dank je dat je dit wilt delen via deze blog

  50. Wauw wat ontzettend veel bezoekers! Leuke blogverloting. Doe graag mee en zal een linkje op mijn blog zetten.
    Ik viel voor de Hello Kitty zakdoekjeshouder met de leuke lintjes.

    Groetjes,
    Lia

  51. Wat een superleuke prijsjes en allemaal in leuke stofjes. Indien ik zou winnen, laat ik me graag verrassen want kiezen is gewoon té moeilijk 🙂

  52. Gefeliciteerd met al die bezoekers!

    Ik kom vandaag voor het eerst op je blog en blijf nu al ruim een uur ‘plakken’. Wat een hoop leuke verhalen en prachtige creaties. Super!
    Ik doe graag mee met je give-away. Ik zal ook een linkje op mijn blog (proberen te zetten, ben nog niet zo’n ervaren blogger 😉 De hoofdprijs zou natuurlijk geweldig zijn, maar het Hello Kitty zakdoekhoudertje en de lintjes vind ik ook erg schattig.

    Groetjes,

    Manuela

  53. Ook ik ben een nieuwkomer, maar zeker terugkomer. Wat word ik happy van Trippel enTtrappel en je andere mooie zaken hier. En nog tutorials ook!
    Als ik de eer mag hebben een troostprijs te kiezen, dan kies ik voor een Trippel en Trappel setje. Maakt niet uit welke.

    Ik geloof dat ik een beetje verliefd op ze ben. 😉

  54. Hoi,

    Ik heb net pas je blog ontdekt, maar gelijk onder mijn favourieten gezet.
    En dan gelijk een give away. Ik zou graag mee willen doen voor natuurlijk de hoofdprijs, maar anders zou ik ook bheel blij zijn met het stofje. Ik ben beginnende naaister, dus ben erg blij met alle inspiratie.
    Groetjes Helen

  55. Hi,
    Gefeliciteerd met je 100.00 bezoekers. Natuurlijk zou ik graag de hoofdprijs willen winnen maar anders zou ik voor het mandje of voor het stuk stof. Heel veel succes en hopelijk zit je snel op de 200.000 😉 Je komt natuurlijk ook op mijn blog te staan.

    Groetjes flo

  56. Allereerst natuurlijk hartelijk gefeliciteerd!!!! Als kreabea in het kwadraat zie ik allemaal leuke ideeën op je site. Ik heb al het idee van het bloemetje om een knoopje na gemaakt. Dat komt op het volgende kledingstuk voor mijn tweelingkleindochters. Zelf naai, brei, haak, schilder ik en maak ook sieraden van zilver. Daarom spraken je vogeltjes op een takje me erg aan. Ook omdat het staat voor mijn tweelingkleindochters. En door het extra streepje zie je toch nog een beetje verschil. 😉 Ik zal zeker regelmatig terug komen voor inspiratie. Bedankt voor al die leuke ideeën.
    Groetjes
    Nina

  57. Suuuuper leuk dat je dit doet en heel erg gefeliciteerd met je 100.000+ bezoekers! En zoals iedereen het hier zegt, het is terecht dat je zoveel bezoekers hebt. Je maakt fantastisch leuke dingen. Daarnaast vind ik dat je ook gezellig schrijft.

    Ik heb je blog nu een paar keer bezocht en nu ook lid geworden want ik haal veel inspiratie van je gemaakte spulletjes.

    Ik doe dus graag mee. Mijn favoriet is het naaldenmapje. Dat vind ik echt te schattig!

    Enne…ik heb een linkje op mijn blog gezet, al heb ik nog maar 4 volgers….

    Groetjes,
    Rachel

  58. Wwwwow,jij heb niets te klagen over het bezoekers aantal op je blog,echt heel leuk geeft je werk eer,toch.
    En ja ik wil ook wel mee doen met de verloting,want ik zie daar wel heel veel dingetjes waar ik zo gek op ben!!!!!!!

    Groetjes Meta

  59. Wauw proficiat, 100.000 bezoekers dat is niet niks! Dat wil al heel veel zeggen! Ik ben hier terecht gekomen via de link op de blog van Rachel. Zo kom je vaak supertoffe blogs tegen! Heel veel blogpezier nog!

    Ik wil ook wel meedoen aan de verloting, ik vind het Hello Kitty hoesje superleuk!

    Groetjes Sarah

  60. Pingback: Winnaars 100.000 bezoekers blogverloting! « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

