Vilt+knoop+zpagetti=armbandje

Ik ben helemaal gek op de vilten rondjes met knoopje die ik telkens maak om op één van mijn stoffen maaksels te doen.
Zo gek dat ik er nu ook maar armbandjes van heb gemaakt. 😉

Een setje roze voor mezelf…

… het lijkt net een klein boeketje zo, vinden jullie ook niet?

En een lila setje…

Ze zijn erg leuk om te dragen, want vrolijk, 😉 lekker zacht en elastisch, dus je hoeft ze alleen maar op maat te knopen en dan kun je ze zo om en af doen.

Het lila setje is te koop (zie Nicollie’s spulletjes), en als je wilt, kun je ook een zelfmaakpakketje kopen, met genoeg spulletjes om 3 roze of lila armbandjes te maken. Je hebt alleen een naald en schaar nodig. 😉

En dan nu de uitslag van de Zeg-Roodkapje-waar-ga-je-heen-blogverloting.
De winnares is… Nancy! Gefeliciteerd Nancy! 😀 Ik hoop dat je er blij mee bent!
Zo, dit was het weer! Binnenkort weer wat met Eline’s stofjes.
En weer een blogverloting! Een jippie-ik-heb-100.000-bezoekers-op-mijn-blog-gehad-blogverloting. Maar zo ver is het nog niet. Wel bijna. 😉
Suggesties van wat ik zou kunnen verloten zijn welkom!

7 reacties op “Vilt+knoop+zpagetti=armbandje

  1. jaaaaaaaaaaaaaaaaa die vind ik leuk ik wil ook van die zelfmaakpakketjes!!!!! Maarre mag ik ze dan wel op zijn fröbelkoningins maken anders vin ik er nicx an?????????????

    X
    simonet

  2. Die armbandjes zijn leuk zeg, en eigenlijk heel simpel om te maken!
    Jee, zoveel bezoekers alweer. Dat doe je goed!
    Een leuke give away? Misschien een zelfmaak pakketje van bijv. een mandje of een ritstasje of zo’n leuk armbandje natuurlijk!
    Groet!

  3. Nancy als in ‘ikke’??? Yeah!!!! Wat leuk, dank je wel!!! En je armbandjes zijn erg superschattig!!!! Wow, 100.000!!!! Groot feest!!!! 🙂

  4. Leuk zeg, ik zie nu pas wat je met dat leuke zpagetti kunt doen. Ik vind het super, maar tot nu toe laten liggen want ja, ik kan niet haken. Misschien moet ik toch eens gaan kijken. Vind de lila erg leuk!

Geef een reactie

