Eline’s stofjes: van alles wat met een lief stofje

Dit is denk ik wel het meest favoriete stofje wat ik heb gekregen van Eline, ik raakte er dus niet mee uitgespeeld en heb drie dingetjes gemaakt.

Een mandje met een festonsteek. Ik wilde er ook nog een bloemenrandje omheen haken, maar dat was niet zo mooi. Dus dan maar zo. ๐Ÿ˜‰

Een beugelportemonneetje. Wel veel werk om te maken, maar erg leuk om te doen.
Jullie vroegen om een tutorial van zo’n beugelportemonneetje. Die kun je hier vinden.

En een speldenkussenarmband:

En vooruit dan, nog een overzichtsfoto. ๐Ÿ˜‰

Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden! ๐Ÿ˜€

Je kunt nog tot en met zondag meedoen aan de Roodkapjeblogverloting van 2 berichtjes hieronder. ๐Ÿ˜‰

12 reacties op “Eline’s stofjes: van alles wat met een lief stofje

  1. Geweldig!!! De portemonnee is prachtig!! En het speldenkussen, leuk!! Mandje altijd leuk ๐Ÿ˜‰ Ik vind dit stofje ook super!! ๐Ÿ™‚

  2. inderdaad een prachtig stofje!!!waar zou je het kunnen kopen?!ik vind alle spulletjes die je maakte,goed gelukt!!!!

  3. oh weer dat mandje, hรจ! Helemaal super dat stofje en het festonrandje, kwijl, hebbuh, hihi! Fijn weekend, lfs lies

  4. wat een leuk stofje had deze nog niet gezien van haar. Je heb weer leuke dingen gemaakt. Ben helemaal verliefd op het portemonneetje. groetjes kris

  5. Sinds kort krijg ik jouw nieuwsbrief. Wat een geweldige leuke dingen maak je toch.
    Vandaag veel maanden bekeken en kan gewoon niet wachten op de volgende mailing.
    Ik heb intussen wel een mandje gemaakt. Wat een leuk werk.

  6. Pingback: Eline’s stofjes: Memobord « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

