Eline’s stofjes: tasje en portemonneetje

Met het tweede Elinestofje heb ik een tasje gemaakt.
Een ieniemienie tasje, voor als je een keer niet je halve huisraad mee hoeft te sjouwen. ๐Ÿ˜‰

Hiervoor heb ik het portemonneetjepatroontje gebruikt, maar dan wat vergroot.
Het hengsel heb ik met mijn nieuwe biaisbandmaker gemaakt (handig!) en met swivel clasps aan D-ringetjes bevestigd. Het kan er zo af, dus altijd handig wanneer je een keer een grote portemonnee nodig hebt i.p.v. een klein tasje. ๐Ÿ˜‰

En voor erbij een klein portemonneetje.

Dat was het weer! Binnenkort meer! ๐Ÿ˜€
Enne, doen jullie mee met de blogverloting van hieronder? ๐Ÿ˜‰

13 reacties op “Eline’s stofjes: tasje en portemonneetje

  1. Ik stel een blogverloting van dit tasje voor! haha, echt superleuk! Ook het stofje. ๐Ÿ™‚

  2. Oh wat weer gezellig allemaal Nicole, he posts vrolijken me helemaal op en dat kan ik momenteel wel goed gebruiken……

    Je tasje met bijpassend portemetnicxje ziet er weer “gelikt” uit!!!

    X
    Simonet

Geef een reactie

