Zeg Roodkapje…

… waar ga je heen? Zo alleen, zo alleen.
Ik ga naar grootmoeder koekjes brengen, in het bos, in het bos. één van Nicollie’s bloglezers, als kado, als kado.

Kijk eens wat ik in de Efteling vond, verscholen achter een paddenstoel… 😉

En deze vond ik tussen de plantjes in het Sprookjesbos:

Jullie snappen best dat ik die niet kon laten liggen. Het waxinelichtjeshoudertje hangt al in de tuin, maar de plantenprikker wil ik graag verloten!
(Ooh, wat ben ik toch weer lief… 😉 ).

Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten waarin je zegt waarom je zo graag (of niet 😉 ) mijn blog bezoekt. Kritiek is ook welkom, maareh… be gentle. 😉
De winnaar maak ik a.s. zondag 22 mei bekend.
Enjoy!

18 reacties op “Zeg Roodkapje…

  1. Ik kom voornamelijk voor Trippel en Trappel naar je blog om te kijken of ze weer iets nieuws hebben beleeft… Onder tussen doe ik ook hele leuke ideeen op…Vind het gewoon leuk hoe je schrijft…

    Groetjes ilse

  2. Wat een onzettend leuke lantaarntje!
    Ik zou het super graag willen, ik vind het echt prachtig!
    Ik bezoek graag jouw blogje omdat je altijd zo’n leuke dingen maakt en er ook altijd super mooie stofjes voor gebruikt!
    Ik vind het ook leuk dat je een beetje van alles kan: naaien, haken, vilten!
    Ook je tutorials zijn lekker handig!

    x Inge

  3. Jammer dat je ’t lantaarntje niet verloot, maar de prikker is ook erg leuk!!! Ik lees je berichtjes graag, vind het zo leuk om te zien wat je maakt.

  4. Ik was op Google op zoek naar een manier om iets te versieren, weet al niet meer wat. En kwam op je blog terecht. Toen zag ik nog iets en nog iets, en creatief alsk ik zelf ben zag ik dat deze blog vol ideeën stond, en wou’k er zo wel is meer van zien :p en dat zonder slijmen hè! Enkel feiten :p haha

  5. (bijna)iedere dag heb ik van jou een mail.Dat betekent dat je dus bijna een duizendpoot moet zijn.
    Daarom pas jij dus ook wel in ons lands grootste sprookjespark,Geweldig de dingen die jij maakt en de fantasie die je er in kwijt kunt,ga zo door!.
    Ik zou het erg leuk vinden als ik die prikker in mijn bezit had en waarom?Na 5 zonen kreeg er al 2 lieve schoondochters bij en die kregen alle 2 een heel lief jongetje maar die ene schoondochter heeft deze week een heel lief meisje het leven geschonken.En om dat meisje het verhaal te vertellen wat mij als kind al intrigeerde,als ze vraagt,
    Oma wie is dat meisje?Ik moet natuurlijk nog even wachten maar ik zie het al helemaal voor me.
    Veel succes met al je creatieve uitspattingen en bedankt dat je de tijd nog vind om ons erin mee te laten delen. M.V.G. Annie

  6. Oh, leuk!!! Ik lees je blog omdat je superleuke dingetjes maakt 😉 geweldige tutorials en niet te vergeten je allerliefste muisjes Trippel & Trappel! 🙂

  7. Ik vind al je creatieve dingetjes altijd zo ontzettend leuk. Mede daardoor heb ik een nieuwe naaimachien voor m’n verjaardag gevraagd. 🙂 Ik wil ook weer lekker aan de gang met stofjes.

  8. Ik lees je blog omdat je zo lief bent. Je zegt ’t toch zelf al? Hahaha! En je bent nog grappig ook. Wat wil een mens nou nog meer? Oh ja, “beetje” creatief is ook nooit weg!

  9. ja, waarom zouden we nou steeds weer je blogs lezen???
    Gewoon, omdat er dan altijd een glimlach op je gezicht komt! En voor Trippel en Trappel natuurlijk!

  10. Ik kijk bijna elke dag of dat je een nieuwe bericht heb geplaatst. Vind de blog erg vrolijk en gezelig. En krijg veel inspiratie van je. En natuurlijk altijd even kijken naar mijn 2 favoriete muizen 🙂

  11. Wat ontzettend leuk! Ben druk op mijn balkon bezig om deze leuk te maken, dus roodkapje zal leuk in de rietnemand met lavendel staan! Waarom ik je blog bezoek:

    Je maakt altijd mooie en vernieuwende dingen. De materialen die je gebruikt zijn super mooi en je tutorials zijn ook erg handig. Ik hoop dat je binnenkort weer wat nieuws ontdekt wat je met ons wilt delen!

  12. ikdoeweermee!!!ja,ik blijf maar pluimen aan jou uitdelen!je maakt echt leuke dingetjes,kwenste dat ik ook dat kon!!!

  13. Pingback: Vilt+knoop+zpagetti=armbandje « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

