Post voor Eline

Nancy en ik hebben van Eline een heleboel mooie stofjes gekregen, zoals je hier kunt lezen.
Om haar te bedanken, hebben we wat zelfgemaakte spulletjes naar Eline gestuurd.
Gelukkig was ze er blij mee! 😀 Je kunt er hier meer over lezen.

Eén van de dingen die ik heb gestuurd, was dit beugelportemonneetje. Natuurlijk met mijn favoriete Eline-stofje!

En de binnenkant… Zo te zien vonden Trippel & Trappel het ook wel een fijn onderkomen. Gelukkig heb ik ze eruit gestuurd voordat alles op de post ging.
Ik kan het Eline natuurlijk niet aandoen om met twee van die eigenwijze muisjes opgescheept te zitten. 😉 hihi…

 

10 reacties op “Post voor Eline

  1. prachtig gedaan!!!is dat moeilijk om zoiets te maken?!ideetje om te verkopen in je shop(kan je dit ook groter maken,dat het een soort van opbergtas wordt???)

  2. Wat een gaaf tasje. Super. Waar kan je deze sluiting halen. Wil zelf graag een keer proberen hem zelf te maken. groetjes kris

  3. ahhhhhhhhhh wat ziet dat er weer leuk uit Nicole!!!1

  4. Wat mooi! En net als Mariëlle zou ik best graag een tut van zo’n beugelportemonneetje willen zien!. Ik speel nl. al een hele poos met het idee om een soort kniptasje van beaded embroidery te maken, maar ik weet niet precies hoe ik die vorm bij het beugeltje moet maken. Jij dus kennelijk wel! Please?

Geef een reactie

