Viltzeepjes

Met deze tutorial heb ik een aantal viltzeepjes gemaakt.

Gewoon een stuk zeep inpakken in een vilten jasje… (wolvilten). Erg leuk om te doen en je ruikt daarna lekker naar zeep. ๐Ÿ˜‰
Je kunt ze gebruiken als scrubzeep of om gewoon je handen mee te wassen.

En dan nu de mobielhoesje-blogverloting! De winnares is Henny Smeenk! Gefeliciteerd, Henny! Ik hoop dat je er blij mee bent. Stuur je me een mailtjeย met je adres?

En dan nog een klein Trippel &Trappel-nieuwtje (kleine nieuwtjes passen qua formaat goed bij T&T ๐Ÿ˜‰ ), ik heb leuke nieuwe kadokaartjes met cupcakes op de site gezet.

Dat was het weer voor vandaag. ๐Ÿ˜€ Binnenkort laat ik weer zien wat ik met de stofjes van Eline heb gemaakt (ik ga dadelijk weer aan de slag, heb er zin in!) en alweer een blogverloting. Dit keer iets erg leuks nietzelfgemaakts! Hints: Tuin, Efteling, Sprookje. ๐Ÿ˜‰

9 reacties op “Viltzeepjes

  1. ik vind ze heel erg mooi ! maar kan je ze dan nog gebruiken of zo ? of dient het voor decoratie ?

  2. Ik heb het er even bij gezet… ๐Ÿ˜‰ Je kunt ze gebruiken als scrubzeep, of gewoon om je handen mee te wassen.

  3. wat een leuk idee! en voor Henny: hartelijk gefeliciteerd met het winnen van de verloting!

  4. Henny gefeliciteerd ๐Ÿ˜€
    Wat een liefjes heb je van de zeepjes gemaakt, Nicole!

  5. Whahahaha!!!! En dan vanavond pas op Twitter lezen dat ik op je blog moet gaan kijken, hรจ? Hoe erg is dat! Wat leuk dat ik het mobieljasje heb gewonnen! Onlangs heb ik m’n mobiel nog verloren (en zowaar nog weer terug gekregen ook, dankzij een eerlijke vinder!). Dat gaat me nu dus helemรกรกl nooit meer overkomen! Dank je wel!

  6. Vandaag bij de post kreeg ik zo’n mooi pakketje! Natuurlijk het mooi ingepakte mobielhoesje, met een lief T&T-labeltje en een mooie button erop. Maar ook nog een heel erg mooi T&T-notitieboekje erbij! Zo schattig! Lieve Nicole, heel erg bedankt voor het geweldig leuke pakketje!

Geef een reactie

