Rugzakje met Eline-stof

Hier is ‘ie dan, mijn eerste projectje met een stofje van Eline!

Ik heb hem gisteren gemaakt en ik moest eerst wel even kennismaken met de stof, 😉 want hij is wat feller dan ik gewend ben. Maar jullie gaven al aan dat het leuk zou zijn als ik ook eens wat anders zou maken dan lila/paars en roze, dus tadaaa. 😉 (hoewel hier dan wel weer roze in verwerkt is, maar dat is lekker fel roze).
Ik ben er zelf erg tevreden mee en zou bijna nóg zo’n rugzakje maken, maar dan een maatje groter (voor mezelf dus. 😉 ). Dit is nl. een kindermaatje, maar het zou zomaar ook een supergrote knikkerzak kunnen zijn. Of een “ik-neem-mijn-lunch-mee-naar-mijn-werk-en-draag-het-in-een-rugzakje”-rugzakje. 😉

En ja hoor, weer een vilten rondje met knoop. Ik heb er een bloemetje van gemaakt. 😀

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Enne, doen jullie al mee met de blogverloting van hieronder? 😀

21 reacties op “Rugzakje met Eline-stof

  1. Wat leuk dat je er een bloemetje van gemaakt hebt. ziet er heel leuk uit. Menig meisje zal hier graag mee naar school gaan.

  2. Dat bloemetje maakt het wel af hoor! Het stofje is mij wat te fel, maar het is wel een leuke combinatie geworden met ’t roze.

  3. übercute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En die Blom helemaal GEWELDIG

  4. super wat mooi!! Zie het zelf alleen nog niet zo zitten om die touwtjes eraan vast te krijgen…lijkt me nog wel een x een leuk project om te maken!!

    SUPER stofje trouwens!

  5. mmmm ik zie mijn man nog niet zo met dit rugzakje ‘met lunch naar mijn werk” gaan hihi maar vind hem wel erg leuk!

  6. Súper leuk, té schattig, echt helemaal geweldig haha.
    en nee, ik overdrijf niet. ik zou er zo mee weglopen 🙂 jammer dat je deze niet verloot of een groter modelletje dan zou ik er graag voor mee doen!!!!

    liefs en hopelijk krijgen we een soort van tu-to-rial 😀

  7. Ik vind je tasje super goed gelukt.
    En de stofjes zijn mooi van kleur.
    Ja en waarom niet eentje voor jezelf maken ?
    groet Petra

  8. wat een lief rugzakje heb je gemaakt! Nu maar trots rondlopen ermee 🙂

Geef een reactie

