Mobielhoesje *blogverloting*

Sinds een paar dagen ben ik de trotse eigenaresse van een BlackBerry, wat is dat handig zeg! Ik ben er dus errug blij mee! 😀
En voor een nieuwe telefoon moet er natuurlijk ook een nieuw hoesje komen…

Dus ging ik vol goede moed aan de slag met één van mijn mooiste Eline’s huis-stofjes. De binnenkant lekker zacht gemaakt met wolvilt, maar… toen werd het hoesje dus te smal, want te dik wolvilt. *zucht*
Daarom heb ik besloten om hem op mijn blog te verloten. Zomaar, omdat ik altijd erg blij ben met jullie reacties. 😀
Er past een telefoon van ong. 5 x 10 cm. in.

En dus moest ik voor mezelf nog een hoesje maken. Dit keer iets breder en zonder vilt (een ezel stoot zich… enz. 😉 ).
Deze is nu nog iets te breed, maar dat heb ik expres gedaan, (echt!) want ik heb een siliconenhoesje besteld voor om de BB, zodat als ik mijn BB laat stuiteren, hij hopelijk niet kapot is.

Met een vilten rondje (geknipt met mijn geliefde schulpjesschaar) en een knoopje. Vind ik zo’n leuk extraatje dat ik het bijna op alles wat ik maak wil toevoegen, haha…

Met zakje aan de buitenkant en roze stofje aan de binnenkant.

En hee, hij past goed bij de T&T en Olliehanger van laatst. Waar ik toch maar twee grote buttons op heb gespeld.

Anyway, terug naar de blogverloting… Om kans te maken op het bovenste mobielhoesje, hoef je alleen maar een gezellige reactie achter te laten.
Ik zou het leuk vinden als je deze blogverloting op je blog zet, maar dat hoeft niet qua winkans.
Meedoen kan tot en met zondag 15 mei, dan maak ik de winnaar bekend.
Enjoy!

33 reacties op “Mobielhoesje *blogverloting*

  1. Laat mijn telefoon nou precies (ongeveer) 10×5 cm zijn! Ik vind die paarse trouwens ook errug leuk. Ik doe mee! En ik zet een linkje op m’n blog. Groetjes Carolien!

  2. We hebben het er gisteren al over gehad. En ongezien was ik er al weg van…
    Nu ik het hoesje zie, kan ik alleen maar zeggen : ooh die wil ik ♥

  3. 2 mooie hoesjes.
    Allebei verschillend maar ik zou niet kunnen kiezen welke ik de mooiste vind.
    De maat van mijn telefoon is : 4,5 x 10,5 cm.
    Zou het passen denk je ?
    Ik doe graag mee met je verloting.
    groet Petra

  4. Hele leuke telefoonhoesjes! Ik doe ook graag mee, ik ben aan het uitkijken voor een nieuw mobieltje, dus wie weet een mobieltje aan de hand van het zakje 🙂
    Ik plaats ook nog een linkje op m’n blog 🙂

  5. wat een leuk hoesje zeg ik zou graag een kansje wagen op deze beauty:P.
    zou je misschien een keer een tutorial maken (als die er al is sorry:P) van het telefoonhoesje mét zakje?
    liefs,
    kimberley

  6. Wat een lieve jasjes heb je ervan gemaakt, wat zal je Blackberry blij zijn 😀
    En kijk maar uit, als het zo mooi matcht bij T&T, willen ze er straks ook een 😉

  7. Nee nu doe je het toch. :0(
    Het is echt en super super lief leuk hoesje!
    Je nieuwe hoesje is ook erg leuk geworden.

  8. ontzettend leuk gedaan! Het paarse hoesje vind ik persoonlijk ook leuker dan het roze 😉

    je bent lekker crea bezig met Caroline’s stofjes!
    leuk leuk!

  9. wat een gave mobielhoesje zeg en dat stofjes is om te smullen!!!!! Ik ding dan ook graag mee.

    X
    Simonet

  10. aha,alweer iets nieuws én leuks!!!je kan nog een zakje maken voor je laptop als je die hebt!!!prachtig stofje trouwens!!!!!

  11. Wauw, wat gaaf zeg.. En wat zal je toch wel een beetje gebaald hebben dat hij niet past..
    Graag doe ik ook mee met je verloting..
    Dan kan mn nieuwe telefoon zonder krassen mn tas overleven..

  12. wat een ontzettend mooi hoesje 🙂

    ik doe heel graag mee met je verloting, ik ga morgen samen met mijn ventje een nieuwe smartphone voor mij kopen en die zou echt perfect zijn om hem te beschermen !!! 🙂

    dankejwel weer om je leuke creaties te showen en ook voor je blogverloting!

    Veel liefs
    Naomi

  13. Oh deze kans kan ik niet voorbij laten gaan ik maak graag kans op dit hoesje, want dit hoesje is TE cute voor woorden 🙂
    En ik zet een linkje op m’n blog (alhoewel ik dat natuurlijk beter niet kan doen, want dan worden er nog meer mensen geattendeerd!)
    Groetjes Thea

  14. Oooh Nicole,
    Wat heb je (alweer) mooie dingen gemaakt *kwijl*
    Superhandig zo’n hoesje aangezien mijn telefoon regelmatig een innig moment beleefd met de vloer.

    Groetjes, Patricia

    p.s. mams was errrruuuggg blij met het zakdoekhoudertje 😀

  15. hallo lieve tante,

    zou je misschien voor mijn mama ook een super mooi telefoonhoesje willen maken… van een leuk en beetje stoer stofje… want mijn mama is bang dat anders haar telefoon beschadigd… en nu zag ik dat jij hele mooie kan maken… ik hoor het wel…. iets met zon schattig knoopje vind ze ook wel leuk

    dikke knuffel

    ow ja mamas telefoon heeft de volgende maten:
    125.0 × 63.0 × 8.7 mm

    en uh papa heeft centjes 😉

  16. Natuurlijk doe ik niet mee.. 😉 Maar hij is wel super!!! En de paarse ook!! Vooral met de hanger erbij! Die moet dan maar aan je tas ofzo 😉

  17. gossie wat een scheetjes zijn het weer geworden zeg echt zo leuk. En inderdaad is het rondje erop net ff iets extra’s!
    Jij loopt er weer hip bij (en ik hopelijk ook als ik de roze win hihi)

  18. Erg mooie hoesjes heb je gemaakt, ook de stofjeskeuze is lekker vrolijk.
    Ga zo door, hoesjes heb je nooit genoeg 😉

  19. Wauw wat zijn ze leuk geworden zeg, je mobiel wordt er ook goed in beschermd ziet er naar uit =)
    En ze zien er hartstikke vrolijk uit!
    Ik zet je in mijn sidebar =)

  20. Dat is een leuk mobielhoesje! M’n telefoon staat al te trappelen om daarin bewaard en vervoerd te worden, past als het goed is precies!

    Liefs,
    Hanneke

  21. Wat jammer dat mijn telefoon te groot is voor dat hoesje, maar laat de telefoon van mijn zusje nou precies groot genoeg zijn! Dus ik doe graag mee met de give away om mijn zusje blij te maken.

    liefs,
    Ingeborg

  22. Maar dat is leuk, ik heb een kleine telefoon en die heeft nog geen huisje.Dus ik doe graag mee.
    Groetjes Irene

  23. Wat een mooie spulletjes maak jij!
    Ik zou ook graag mee willen doen met de verloting.

    Groetjes Tamara

  24. Pingback: Viltzeepjes « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

  25. Pingback: Ieniemienie printertje en hoesjes « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

Geef een reactie

