Stofjes van Eline

Een week of twee geleden kregen wij, Nancy en ik, een mailtje van Eline.
Of we het leuk zouden vinden om stofjes te ontvangen die Eline heeft ontworpen om daar leuke spulletjes van te maken. Nou, daar zeggen wij geen nee tegen!
We hoeven je niet te vertellen dat we beide een gat in de lucht sprongen!
Afgelopen dinsdag was het dan zo ver… Nancy ontving een pakket met stofjes! Supermooie, leuke en fleurige stofjes. We zaten beide te stuiteren achter de webcam, want die stofjes moesten natuurlijk uitgebreid bewonderd worden.

Samen delen, dus alle stofjes in tweeën geknipt…

En gisteren was het weer theetijd bij mij, dus toen konden we de stofjes uitwisselen!
Na wat gebrainstorm hebben we nu al wat leuke ideetjes, laat de inspiratie maar komen! 🙂
Wordt vervolgd…

13 reacties op “Stofjes van Eline

  1. Wat gaaf om die stofjes te krijgen! Ik ben zeer benieuwd naar de resultaten wat je er allemaal van gaat maken!

  2. Wat een leuke ‘opdracht’. En leuke stofjes, natuurlijk. Ben erg benieuwd wat jullie er allemaal van gaan maken.

  3. ze zien er echt helemaal geweldig uit! Ben benieuwd naar de resultaten van jullie ‘opdracht’!

  4. Zo zeg wat zijn jullie bofkonten, geweldig om zomaar zoiets moois te ontvangen. Ben heel benieuwd wat voor mooie spulletjes jullie er van gaan maken.

  5. Nou… hier zitten toch echt wel een groot aantal stofjes tussen die zo mijn richting uit mogen komen….. Jammer dat ik niet bij mijn naaimachine kan komen op dit ogenblik! 😉 😛

  6. Pingback: Post voor Eline « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

