Schoudertas

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het maken van een schoudertas (en mandjes, maar die volgen later πŸ˜‰ ) en nu is hij eindelijk af!
Het is wel fijn dat het zo mooi weer is, maar dan is het ’s middags te warm op mijn kamertje om met de stofjes te spelen. En da’s dan weer jammer. πŸ˜‰

Foto’s maken met dit weer valt ook niet mee. πŸ˜‰ Dus, bedenk je maar dat de tas in het echie veel mooier is. πŸ˜‰

Gemaakt met één van mijn favoriete Eline-stofjes! Ik heb ongeveer een uur lang zitten twijfelen welke stofjes ik zou gebruiken en vriendlief heeft de keuze gemaakt. (Dat is wel herkenbaar, toch? *kijkt onschuldig* Wel een tas willen maken van een mooi stofje, maar het ook weer zonde vinden als je mooie stofje daarna op is. Gelukkig heb ik nog wat over van deze stof. πŸ˜‰ )
Op de tas een broche van ZpagettiΒ met een gehaakt bloemetje. Maakt hem net wat minder simpel. πŸ˜‰

En de binnenkant is voorzien van een magneetsluiting, een rits met groot vak erachter (in het kader van altijd teveel meesjouwen in je tas en daardoor altijd alles kwijt te zijn. Nu heb ik de tas verdeeld in twee delen en achter de rits kunnen de spulletjes die ik niet zo vaak nodig heb, maar ik wel mee wil sjouwen πŸ˜‰ ). En een klein zakje (met T&T en Ollie).
En als jullie denken: wat een rare stofjescombinatie! Dat klopt! πŸ˜€ De Hello Kittystof heb ik van vriendlief gehad, dus wegens sentimentele redenen moest die ook in de tas verwerkt worden. Evenals T&T&Ollie. πŸ˜‰ En het mooie is, is dat je dat niet ziet als je de tas draagt, omdat het bovenste gedeelte van de binnenkant met een bijpassend-bij-de-buitenkant-Eline-stofje is gemaakt.

Ooh ja, deze tas is zonder patroon gemaakt, dus daar kan ik jullie helaas niet aan helpen. Zoals altijd ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden! πŸ˜€

15 reacties op “Schoudertas

  1. Wow!!! Hij is super!!! Echt ontzettend mooi!!! En wat lief, de binnenkant!! Echt prachtig!! knuf!!! Nancy πŸ™‚

  2. Wat een schatje, Nicole! En de sentimentele waarde van het binnenstofje maakt hem voor mij helemaal “af” πŸ˜€ (want me loovvee symboliek, zoals je misschien nog weet)
    Jij gaat vast heeel erg veel plezier hebben van/met deze tas! πŸ˜€

  3. Hij is echt gaaf!!! :):):)
    Supermooi Γ©n handig, en das vaak net het punt met tassen: wel leuk maar niet handig of andersom, hihi.

    Trots op jou!!
    Lfs, Lies

  4. Chut, ik dacht juist: wat een grappige stofjescombinatie! πŸ˜€ Ik herken het trouwens zΓ³ dat je het zonde vindt om je materiaal te gebruiken! Ik heb vaak hetzelfde met veel van mijn edelsteentjes. Het liefst zou ik alles zelf houden, maar ik vrees dat ik dan al snel een nekhernia zou oplopen…

  5. wat ik er van vind? mmmm ff verzinnen hoor…
    okΓ© dan komt ie:
    gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff….
    genoeg zo? hihi vind het wel leuk dat binnenstofje erbij!

  6. Pingback: Schoudertas zoals wolletjestas « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

