Tuingeluk

Elke dag als ik de tuin in ga, is hij mooier dan de dag ervoor.
De blauwe regen bloeit steeds uitbundiger en ruikt heerlijk!

ย 

De viooltjes staan er ook mooi bij. En nee, dat kettinkje hangt niet altijd in de viooltjes. ๐Ÿ˜‰

En je zou eens moeten kunnen luisteren naar de vogeltjes die een kwetterconcert geven. ๐Ÿ˜€
Helaas zijn de huisjes nog onbewoond. Bij de buuf is al wel een huisje bezet. Zou ik wel genoeg reclame maken? Wie wil er nou niet in zo’n luxe huisje met tuin wonen? (Nou ja, iets met een snaveltje en veertjes dan toch…) ๐Ÿ˜‰

Wat een tuingeluk!

15 reacties op “Tuingeluk

  1. Leuk he, ik ben ook zo blij dat het lente is en alles weer begint met groeien en bloeien ๐Ÿ™‚ Alles lijkt meteen een stuk vrolijker! ๐Ÿ™‚

  2. En met dit weer ziet alles er nog heerlijker uit ! Vooral die sering: prachtig !!
    Dat wordt genieten dit weekend: fijne paasdagen ! ๐Ÿ™‚

  3. blauwe druifjes? Blauwe regen bedoel je hihi. En vraag je misschien teveel huur of zo, dat de vogeltjes naar de buren gaan? Wel heerlijk hรฉ om zo te kunnen genieten van de tuin, als je ziet hoe het allemaal groeit in zo’n korte tijd!

  4. Ik denk dat je bij de eerste foto blauweregen bedoelt.
    Hij ziet er prachtig uit.
    Ik zit met smart te wachten tot er bij die van ons iets gaat gebeuren.
    Het is nu nog steeds een kale boog met hout er omheen gekrult.

    Groetjes,
    The Sparkle

  5. Jaloerssssssssssssssssssssss op je blauwe regen!!!!!

  6. Tuurlijk bedoel ik blauwe regen! (Gauw aangepast, hihi…) Komt misschien omdat ik 1 verdwaald blauw druifje tegen kwam tussen de planten. ๐Ÿ˜‰ Die wilde niet op de foto trouwens. ๐Ÿ˜‰

  7. geweldig he die blauwe regen! die van ons is ook helemaal overladen met bloemen… en je ruikt de geur (’s avonds vooral) tot in huis! Heerlijk!!
    Wij hebben ook zo’n vogelhuisje waar maar geen vogel in wil ๐Ÿ˜ฆ maar wie weet heerst er binnenkort vogelhuizennood en komt het er toch nog van! In onze seringenstruik heeft zich volgens mij wel een stel merels genesteld. Zie ze tenminste zo af en toe- ik ben niet altijd thuis, en dan zit ik natuurlijk ook niet de hele tijd op de struik te letten..;-)) – zenuwachtig die struik in gaan. Heerlijk, lente!!! Misschien kan ik straks ook nog de vogeltjes(ketting) in de bloemen op de foto zetten!

    Een heel goed, superzonnig Paasweekend!

    Een heerlijk

  8. Heerlijk, hรจ! Leuk dat jij daar ook zo van kan genieten. ๐Ÿ™‚
    Ik word ook helemaal gelukkig van alles wat groeit en bloeit. En de verrassingen: Dat er ineens iets op komt wat je vergeten was. ๐Ÿ˜€

    Fijn weekend!
    Lfs, Lies

  9. Wat een leuke bloemen. Wordt je inderdaad erg blij van. Als je nou een bord hangt bij de vogel huisjes met TE HUUR. Dan kommen ze vanzelf. Groetjes kris

  10. Dat ziet er echt heerlijk uit! Kan me voorstellen dat je hier elke dag naar wil kijken! Vind je kettinkjes trouwens erg leuk!

Geef een reactie

