Nog meer vogeltjes en nieuwe pagina

Vanochtend heb ik nog een paar vogeltjeskettinkjes gemaakt, ik vind ze zooo leuk! 😀

Ook nog een ander modelletje met 1 vogeltje en een grote Swarovskikraal met bloemkapje:

 

En tot slot een paar zilveren oorbellen met (metalen) vogeltjes:

Deze kettinkjes kan ik natuurlijk niet allemaal zelf houden (1 is genoeg 😉 ), dus heb ik een nieuwe pagina aan mijn blog toegevoegd, (zie bovenaan: “Nicollie’s Spulletjes”), waar ik regelmatig spulletjes op zal zetten die ik heb gemaakt, maar die ik wel een nieuw huis gun. 😉 Ik ben benieuwd wat jullie van de vogeltjeskettinkjes én mijn nieuwe pagina vinden! 😀

10 reacties op “Nog meer vogeltjes en nieuwe pagina

  1. Ik kan me goed voorstellen dat je doorgegaan bent met de vogeltjes, Nicole. Ze zijn zoooo lief. Ook tegen die groene bladeren staan ze erg mooi.
    Kun je ook een foto plaatsen van het takjeskettinkje om je hals? Ik ben zo benieuwd hoe dat valt. 😉

  2. ow die een vogeltje aan de ketting zijn ook ontzettend cool…. komt omdat ze zo ontzettend sweet zijn…. waar heb je die vandaan….

    groetjes

Geef een reactie

