Labelkaartjes

Men neme visitekaartjes, een labelpons, een gaatjespons, muisgrijze wol en een beker thee.

Na wat gepriegel om het visitekaartje goed in de labelpons te positioneren, krijg je dit:

Leuke labeltjes om aan zelfgemaakte spulletjes/kadootjes te hangen!

Met of zonder webadres erop.

En wat doe je dan met die thee? Opdrinken, dat is gewoon lekker! 😀 (Met of zonder chocoladekoekje erbij 😉 ).

10 reacties op “Labelkaartjes

  1. Ow Nicole, wat zijn die labels gááf!!! Echt té schattig gewoon, ik heb al tijden een labelpons op mijn verlanglijst staan 🙂

  2. Dit is zo toevallig, voor ik mijn I-padje aanzette was ik bezig labeltjes te maken. Voorkant een zentangle, achterkant een …..geponst visitekaartje…..ik heb zelfs dezelfde label pons als die jij hebt gebruikt…..zal morgen eens een fotootje trekken. Dus mijn commentaar is: ik vind ze super je labeltjes 🙂

  3. nou dan begin ik eerst maar eens met de thee…
    *slurp*
    Dan het koekje…
    *smak-burp, oeps sorrie*
    En wat leuk die labeltjes zeg, het maakt een kadootje net even af! Gezellig! Jouw pakketje was ook zo leuk behangen met van alles en nog wat, echt een feestje!

  4. Leuk Nicole!!

    Ben natuurlijk vooral verliefd op het mandje, maar de kaartjes zijn weer een leuke aanvulling!

    Alles ok met T&T en Ollie? 😉

    Lfs, Lies en geniet van het zonnetje. 🙂

  5. Hoi, leuk idee je vogel kettinkjes, zou wel wat voor mijn nieuwe tuin zijn 🙂
    De kleuren van je nieuwe pagina passen helemaal bij het mooie weer van de laatste tijd.

Geef een reactie

