Olliehanger

Met mijn nieuwe stofje, vilt, de T&T-en-Ollie-stof, de schulprandschaar en een lintje heb ik deze hanger gemaakt:

Ik vind hem zelf helemaal leuk geworden, twijfel alleen nog wel of ik in de rondjes met bloemetjesstof nog iets extra’s wil doen. Een button ofzo. 😉
(Enne, de rondjes zijn even groot, maar het is een beetje vertekend op de foto gekomen…)

En dan nu de uitslag van de miniblogverloting van de drie sew-buttons!
De winnaar is geworden… *tromgeroffel* 😉 Scrapdees!
Gefeli! Ik hoop dat je er blij mee bent. Mail je me je adres?

P.S. Vinden jullie het leuk als ik een tutorial van de speldenkussenarmband maak (zie berichtje hieronder)? Of liever niet… 😉

9 reacties op “Olliehanger

  1. yeahhhhhhhhhhhhh ik heb gewonnen leuk!
    Stuur je zo gelijk even een mailtje, joehoe!!!!!
    *gaat hier uit haar dakpan!*
    En wat is die hanger weer leuk zeg, ik zou inderdaad in die stoffen rondjes nog iets maken, maar het is wel een heel leuk stofje!
    En die tutoral die wil ik wel leuk juist!
    Joehoe ga je mailen!

  2. Jaaaaaaaaaaaaaah tutjes zijn altijd leuk, dus doen!!!!!

    Enne je hanger wat weer een plaatje….leuk bedacht!! Hoewel ik het denk ik wel met je eens ben over de bloemstofjes, daar kan nog wel een “touch of Nicx” aan toegevoegd worden…….

  3. Gefeliciteerd scrapdees!

    Nicx hij is leuk geworden de hanger!
    *moet ook een kartelschaar*

    Fijn weekend!
    Lfs, Lies

  4. haha ze zijn hier allemaal dol op tutjes haha!
    Hé en wat gaaf dat pakketje in de bus, groot gelijk, het is onderhand net zo ver om naar de brievenbus te lopen! En wat een feestje om het uit te pakken, leuk al die reclame erbij, ga straks wel ff kijken op al die websites, leuk! Was vandaag naar de beurs in Gorinchem geweest en daar vond ik dus echt niks aan viel zo vreselijk tegen, dus groot was de verassing toen je pakketje in de bus lag, was een hele troost!
    En ook al vond je het zelf maar klein, ik vond um erg fijn, ja ik kan rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten hihi

    Fijn weekend verder!

  5. By the way kreeg vandaag de nieuwsbrief van Tintangel, misschien wel bekend bij je, met daarin allemaal familie van T&T, errug leuk!!! Moet je voor de aardigheid eens even kijken….
    Groetjes

  6. Leve de schulpjesschaar! Leuk geworden weer! Maar ik ben ’t met je eens: er mag wel iets op de blommen. Maar ik ben van de kraaltjes, jij van de stofjes, dus bedenk ’t lekker zelluf. 😉
    En wat die tut betreft, mag jij vragen naar de bekende weg?

Geef een reactie

