Uitslag blogverloting en mandje op Eline’s blog!

Hehe, een dagje te laat, maar hier is dan toch eindelijk de uitslag van de blogverloting!
kimberley_ve heeft 3 verschillende cupcakebuttons met naam gewonnen! Gefeli! ๐Ÿ˜€
Mail je me je adres, de 3 nummers en namen?

En tot mijn grote verbazing zag ik deze week mijn mandje op Eline’s blog!
Kijk hier maar eens: http://elinepellinkhof.blogspot.com/2011/03/my-fabricdesigns-of-last-winter.html

Leuk he! ๐Ÿ˜€ *trots*

8 reacties op “Uitslag blogverloting en mandje op Eline’s blog!

  1. Ik had hem ook al gezien en terecht hoor ๐Ÿ˜‰ Hij is super!! Wat een boel leuke stofjes ook nog hรจ?!

  2. Gefeliciteerd, Kimberley, met je leuke buttons.
    En ook gefeliciteerd, Nicole, met je mandje op Elines blog !! ๐Ÿ™‚

  3. Kimberley, gefeliciteerd!! Bofkont!

    Superleuk dat je mandje op Eline’s site staat.
    Wat een leuke stofjes maakt zij zeg!! *voelt kooplust opborrelen*

    Lfs en fijn weekend!

    PS, hoeveel boeken heb je al gelezen?? ๐Ÿ™‚

  4. Gefeliciteerd Kimberley!
    Wat leuk joh, dat je mandje op Eline’s blog staat. Hij is dan ook super-cute. ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

