Cupcakes!

Morgen moet ik natuurlijk trakteren op mijn werk, daarom heb ik vandaag lekkere (jaja, ik heb ze al voorgeproefd, hihi) cupcakes gebakken. Gewoon lekker simpel uit zo’n pak. Met wel een extra versierinkje erbij.

En nog meer cupcakes… deze keer op magneetjes:

Zo, dan ga ik nu weer spelen met het kadootje wat ik van vriendlief vandaag al heb gehad (ik denk dat hij mijn gezeur beu was, hihi… πŸ˜‰ )… een e-reader! πŸ˜€
We zijn vanavond ook al pannenkoeken gaan eten (jummie!), in het geval van dat ze morgen niet open zijn. Met een chocoladeijs-met-slagroom na.
Lief he!

17 reacties op “Cupcakes!

  1. De cupcakes zien er erg lekker uit. Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag morgen.

  2. Mmm cupcakes en deze zien er ook erg leuk uit. Hier de feestjes net achter de rug. Ik wens jou ook een hele fijne verjaardag! En lees ze!

  3. Wat een gezellige versiering!
    Alvast heeeeeel veeeeeel pleizer morgen.
    Geniet van je cadeau πŸ˜€

  4. Leuk en lekker, die traktatie!

    Alvast heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag morgen!!

    En wat een geweldig cadeau heb je gekregen; geniet er maar lekker van.

  5. Oeh! lekker, jouw buikje zal wel vol zitten nou!
    Heb je al door hoe het allemaal werkt op de e-reader?

    Ziet er leuk uit! de cupcakes, en ik vrees dat ze ook lekker zijn, en de magneten zijn ook leuk!

    moet geloof ik even langs een bepaald winkeltje…. πŸ™‚

    Lfs, en alvast veel plezier morgen πŸ˜‰

  6. Jummie πŸ˜€
    Wat lief van je vriend om je je cadeau een avond van tevoren al te geven πŸ˜€ Veel plezier ermee! Gefeliciteerd voor morgen πŸ™‚

  7. Alvast van harte gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van!
    Groet Nicolle

  8. Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag, een fijne en gezellige dag gewenst.
    Wat een mooi kado heb je gekregen, top hoor.

  9. Nilcole proficiat met je verjaardag.
    En weet je dat ze bij pipoos (en bij ah volgens mij ook) van die leuke gekleurde cupcakepapiertjes hebben?
    Als ik eraan Krijg je die denk volgend jaar voor je 34e verjaardag cadeau. Moet je wel op je blog even een hint geven dat je jarig gaat worden.
    Groet, marja

  10. Hoi Nicole,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag, ik hoop dat je een leuke dag zult hebben. Hier in het zuiden schijnt in ieder geval het zonnetje voor je!

    Groetjes,
    Suus

  11. Hartelijk gefeliciteerd tante Nicole… heb je wel een cakeje bewaard voor mijn papa en mama… dat ze vanavond ook lekker kunnen smullen…. mama heeft me al mooi aangekleed…. zodat ik vanavond mee mag naar jullie… maar dan moet ik wel heel de dag lief zijn en niet spugen… anders moet ze me weer omkleden…. tot vanavond

    knuffel Jainy

  12. Uiteraard ook hier HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!! De cupcakes zien er heerlijk uit!!! Bewaar je er een paar of zouden ze dan niet meer lekker zijn πŸ˜‰ En geniet maar lekker van je kado!! Het zonnetje schijnt speciaal voor jou!! Hele dikke knuf!!! Nancy

  13. Van harte gefeliciteerd!
    Je cupcakes zien er heerlijk uit!

    En dan word je volgende projectje zeker een mooie hoes voor je e-reader maken? πŸ˜‰

    (Ik heb er namelijk sinds dit weekend ook een en ben nog op zoek naar een mooie hoes)

    liefs Kim

  14. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, lieve Nicole !
    Je cupcakes zijn vast een succes geweest. En die e-reader … had Arno mijn reactie gelezen op je wat-zal-ik-voor-mijn-verjaardag-vragen-topic? πŸ˜‰

Geef een reactie

