Gehaakt kussen

Toen Lique hier op visite was samen met Nancy, had ze zulke mooie haaknaalden bij zich… doorzichtige van Clover. Die moest ik ook een hebben! 😉
Dus heb ik bij Lique’s shopje wolletjes (Rico Creative Cotton) en een mooie rose doorzichtige Clover haaknaald besteld. Ik ben er helemaal flieft op. 😉 Eigenlijk is de naald iets te groot voor de wol, maar het kan wel. Vind ik stiekem ook wel fijn, want dan haak ik niet zo vast.
Lique had in het pakketje-wol-en-haaknaald ook nog kadootjes gedaan… een superschattig blikje (I looove blikjes 😀 ) met naaigerei en een zakje met ieniemienie sterretjesknoopjes. Lief he! Het blikje is al gelijk in gebruik genomen.

En dit is het kussen geworden. Ik heb eerst een stoffen kussenhoes gemaakt en daar aan één kant een gehaakte granny square opgenaaid. Ik ben er zelf helemaal blij mee en vriendlief vind hem ook mooi geworden! 😀

Ik heb nog een beetje wol over en ga proberen om daar een sjaal van te haken. Misschien wordt het wel een minisjaaltje, haha…

Enne, bedankt voor al jullie reacties op de vorige blogpost! Inmiddels heeft vriendlief al wat besteld, het is gearriveerd, maar ik mag de doos nog niet openmaken. Flauw he?! 😉 hihi… Verder ben ik geen nieuwsgierig aagje hoor, echt niet… *gniffel*
Doen jullie ook nog even mee met de blogverloting-van-twee-berichtjes-hieronder? 😀

16 reacties op “Gehaakt kussen

  1. Wat een geweldig kussen!
    enne…. als je toch een minisjaaltje maakt is dat misschien iets voor T en T??? of krijgen ze dan echt te veel aandacht ;-0
    Ben benieuwd naar je kado…

  2. oh, hij is leuk geworden!!!
    Haken lijkt me ook zo leuk, maar ik wil ineens alles en ik moet eerst maar eens het naaien goed onder de knie krijgen.
    En ondertussen geniet ik van al jouw maaksels!

    Benieuwd of jouw menneke zo hard is dat ie je het hele weekend nog naar die doos laat staren, 😀
    Lfs, Lies

  3. oh, hij is prachtig!!!! Echt heel mooi geworden!!! ai ai.. en dat voor zo’n nieuwsgierig aagje haha! 😉 knuf! Nancy

  4. Ooooh, wat gaaf, dat kussen. En dan die haaknaald…… (hebbuhhhh). Ik denk dat ik straks ook even bij Lique ga shoppen. 🙂

  5. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf dat kussen en ik zeg Hebbe Hebbe die haaknaald word ik ook een happy hooker 🙂

  6. gaaf kussentje zeg, echt mooi!

    Maarre…

    Er is er een BIJNA jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien, dat ben jij! Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij…
    Zij leven lang, hoera, hoera, zij leven lang, hoera hoera, zij leven laaaaaang hoera, hoera

    HIeperdepiepppppp Hoeraaaaaaaaaaaaaaa

    alvast van harte hé!

  7. Pingback: Bloemig kussentje gehaakt « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

