Bijna jarig…

… en nog op zoek naar het perfecte verjaardagskadootje. Voor mezelf. 😀
Vriendlief wil mij op mijn verjaardag natuurlijk verrassen met een kadootje.
Ik heb alleen geen idee… en om nou vriendlief zelf op pad te sturen gaat nét te ver. Hij had het vanmiddag over een nieuwe stofzuiger. Tssk… zie ik eruit als een huisvrouw?! (hihi).

Dus daarom heb ik jullie input nodig! 😀
Omdat jullie me inmiddels al aardig kennen, denk ik dat jullie vast een Goed en Gewaardeerd Verjaardagskado kunnen verzinnen.
Zelf zat ik te denken aan *ahem* nóg een buttonmachine (ander maatje), maar dat is te erg. En aangezien het hier over grotere buttons gaat die ik zelf toch niet opspeld (de kleintjes draag ik wel bijna elke dag) en spiegeltjes die ik wel superschattig vind, maar ik ben niet zo ijdel om zooo veel spiegeltjes in bezit te hebben. En buttons verkopen doe ik niet zo veel… Hebben jullie die aanbieding van *3 setjes buttons halen, 2 betalen* van hieronder wel gelezen? Ik merk er nog weinig van! 😉 Dat is 9 buttons voor maar € 4,50 hoor! Inclusief verzenden! 😉 *einde gespam*

Een andere optie is een e-reader. In het geval van dat ik erg veel van lezen houd. Maar ik ben ook wel gehecht aan echte boeken (van de bieb weliswaar, maar toch… er gaat niks boven het openslaan van een (bij voorkeur nog niet (zo vaak) gelezen) boek.
Optie drie is een I-pad, maar behalve dat die wel erg duur is, geloof ik dat vriendlief die dan zo vaak confisqueert dat het beter zijn verjaardagskadootje zou kunnen zijn. 😉
Stofjes heb ik al genoeg (zeg ik dat nu echt zelf?!) en ik wil liever iets blijvends. Een sieraadje wordt het ook niet, want die heb ik ook al genoeg, al dan niet zelfgemaakt.

Nou, ik weet het… het is een erg luxeprobleem. En eigenlijk is het ook geen probleem, want ook zonder kadootje ben ik erg tevreden.
Maar toch… kom maar op met die reacties! Het is alleen al een kadootje om jullie reacties te lezen. Daar word ik altijd erg blij van. 😀

En dan ter afsluiting nog een fotootje. Want een blogbericht zonder foto is ook maar een half blogbericht. 😉
Alvast een voorproefje van waar mijn volgende blogbericht over zal gaan…

P.S. Vergeten jullie dan (als je toch geen buttons wil bestellen 😉 ) tenminste niet om mee te doen met de blogverloting van hieronder? 😀 hihi…

Groetjes,
Bijna-jarig jobje Nicollie

17 reacties op “Bijna jarig…

  1. Misschien kan je ipv de Ipad een andere tablet vragen. Er komen er tegenwoordig steeds meer, ook voor leukere prijsjes dan de Ipad 😉
    Liefs,
    Mriek

  2. Lees al een tijdje mee, maar heb nog niet eerder gereageerd op je blog, volgens mij?

    Ben ook net jarig geweest, en ook altijd hetzelfde probleem. Mijn man en ik zijn bijna tegelijkertijd jarig en doen dan elk jaar een paar daagjes weg als cadeautje voor elkaar (en nog wat kleinigheidjes voor elkaar, om toch iets te geven op de dag zelf ;)).

    Ik ben ook een fervent lezer, maar weet niet of een e-reader nou wel net zo’n voldoening geeft als een echt boek???

    groetjes en succes met je verlanglijstje samen stellen 😉

  3. yep een tablet, maar dan een chocoladetablet hihi jammie, errug blijvend, want je komt er lekker van aan hihi

    nee ff zonder dollen, wat dacht je van een schoonheidsbehandeling? Of een workshop bij de scrapshop?

  4. Mijn vriendje heeft een weekendje weg cadeau gegeven, dat was echt n super cadeau! En het hoeft niet ver weg te zijn, in Nederland zijn ook veel leuke plaatsen.

  5. 1 en 2 april zijn in Nieuwegein de brei en haakdagen, een leuk uitstapje vragen (met wat zakgeld) of een workshop. De afgelopen jaren heb ik van mijn ouders steeds een workshop voor mijn verjaardag gekregen.

  6. Ik zat ook te denken aan een lekker weekend weg. Of een musical met een etentje vooraf. Of een lekkere dag naar de sauna met massage en beautybehandelingen. Of een luchtballenvaart… Lijkt mij tenminste nog altijd eens leuk om te doen 😉

    Laat je weten wat het is geworden?

  7. Heerlijk een weekendje weg, genieten van een bubbelbad, sauna, massage, heerlijk ontbijt en diner en lekker luieren met een goed echt boek, zalig!!!
    Ik zou dolblij zijn met zo’n kado 🙂

  8. Jeetje, wat moeten we daar nou voor bedenken.
    Ik zou een crea-tegoed bon vragen haha! Als je dan ineens iets MOET hebben.;)
    Of nog van die mooie houten opbergbakken…

    Moet ehet eigenlijk om te freubelen zijn?
    Ik weet toevallig ook nog een hele leuke ketting die bij jouw favorieten staat…

    of een verrassingsdagje. Lekker uit eten.

    En genoeg stof?????? 😀
    Hihi, lfs, Lies

  9. Allereerst alvast gefeliciteerd met je bijna-verjaardag. Wat je probleem betreft, tja, da’s natuurlijk ontzettend moeilijk. Hmmm. De (niet-blijvende) suggesties hierboven vind ik errug goed. En daarbij misschien toch een (blijvende) e-reader. Mij bevalt-ie prima! Ik lees bijna alleen tijdens vakanties, en dan hoef je niet zoveel boeken in te pakken en mee te sjouwen. Een ander voordeel is dat je een héél dik boek kunt lezen zonder last van je polsen te krijgen. Maar misschien heb jij daar toch al nooit last van … 🙂
    Nou, ik ben erg benieuwd wat ’t gaat worden !

  10. Ik had dezelfde mening wat betreft de e-reader, maar… ik heb hem nu een tijd en het bevalt echt super !!
    Ik zag net in de bart smit en intertoys folder dat ze daar nu e readers hebben, waarmee je ook via WIFI op internet kan, dus zoiets als een I-pad.
    Misschien is dat wat? (als je draadloss internet hebt, kan je er dus op)
    succes met je keuze 😉

  11. Ik weet ook nooit wat ik moet vragen! Maar die e-reader is echt wel een leuke wens. Ik kreeg em ook van m’n man. Hij is er wild van, ik heb ook liever een echt boek. Maar voor op vakantie ofzo is het handig qua ruimte en gewicht wat je anders meesleept. En verder…ik heb even geen inspiratie. Moet nu bedenken wat ik mijn man ga geven voor z’n verjaardag. Suggesties? 😉

  12. hmhm,bijna)jarige-nicollie,wat denk je van een minuutje alles verzamelen in de pipoos(hobbywinkel)en dan betaalt je vriend de rekening,ik zou heel wat kunnen vinden daar?!!!!een lekker nieuw geurtje om jezelf te verwennen,in de parfumerie?een speurtochtje in “dille en kamille”winkel vind ikzelf ook steeds leuk,daar hebben ze leuke huishoudspulletjes,je zou aan vele dingen met plezier beginnen…..

  13. Ik weet het niet, maar dat weet je al 😉 Gelukkig weet ik het wel, snap je het nog hihi! Knuf!!! Nancy

  14. Oeh, wat dacht je van een tegoedbon voor een bepaald bedrag te shoppen op Etsy? Daar zou ik wel raad mee weten!!! Ik lees heel veel boeken digitaal op mijn Iphone, echt ideaal. Geen gesleep meer met boeken op vakantie, in de trein of in het vliegtuig!

  15. Oe, moeilijk… Als je een keer grotere buttons wil leen je gewoon mijn machine maar een keer, dat is net zo handig! 🙂

    Maar verder, ohhh, ik herken ’t zo.. Ik wil nooit kadootjes voor m’n verjaardag, ik heb alles al.. Maar ehmmmm, gut… Jeetje.. Ik zou zeggen: ehhhh…

    Ik geef ’t op.. Ik weet ’t niet..!

    Maaar, wel alvast een hele fijne verjaardag meis, en je pakketje met wolletjes komen er aan!

  16. Een e-reader super. Heb er ook een gehad voor mijn verjaardag. na dat mijn vriend met de verhuizing had geklaagd dat ik te veel boeken had. Het waren maar 25 dozen :-). Ben er super blij mee en het leest ook erg fijn. Zelf mijn moeder die a technisch is vind het fijn lezen. Dus toch misschien maar zoon e-reader. groetjes kris

  17. Het wordt steeds lastiger om een kadootje te verzinnen. Ik was in februari jarig, maar heb nog steeds niks gehad van man en kids. Gewoon omdat ik niks weet. Nou ja, ik weet genoeg, maar ik weet niet wat ik kiezen moet….. 😉

Geef een reactie

