Rugzakje en buttons

Vandaag ben ik naar twee creatieve beurzen in Den Bosch geweest (foto’s van aankopen volgen nog!) en als je naar zo’n beurs gaat, moet je natuurlijk wel in stijl gaan. 😉
Dus gisteravond heb ik snel nog buttons gemaakt met crafty plaatjes en teksten en daarna nog een rugzakje met mijn nieuwe Trippel & Trappelstof (het rondje met T&T en Ollie)!

Let niet op het contrasterende groene koord (ahem), dat was de enige wat ik in huis had en moet nog vervangen worden door zwart. Of grijs. Of rose. Dat koord was het enige op mijn beurslijstje, maar al wat ik kocht, géén koord. 😉

Nu is mijn rugzak een setje met die van T&T, kijk maar:

(Tsja, je moet natuurlijk wel consequent blijven met al je eigenaardigheden, he… 😉 )

En dit zijn de buttons:

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! 😀 (Zoals gewoonlijk 😉 ).
Geniet van het zonnetje!

11 reacties op “Rugzakje en buttons

  1. Ohhhh, je buttons! Geweldig! Die teksten, I’m inloveeee!

    Hoe was de beurs? Was het leuk? En gezellig?

    Je hebt weer super dingen gemaakt!!

  2. Wat leuk dat jullie nu alledrie goed bij elkaar passen. Alhoewel … dat deden jullie natuurlijk al !
    Leuke buttons; ben benieuwd naar je aankopen. 😉

  3. Leuk, hé!! 🙂
    Rugzak is cute! leuke stof!
    Ik heb nog steeds ruzie met ritsen, ga er morgen eens een studie naar doen

    Ben ook heel nieuwsgierig wat je allemaal gekocht hebt!
    Heb je morgen tijd om te knutselen met je nieuwe spulletjes? of moet er ook nog in de tuin gewerkt worden?

    Lfs, Lies

  4. Wat een schitterend koord heb je gebruikt hihihihi
    Verder een erg leuke rugzak. De buttons zijn ook weer ubercute 😀

  5. Leuke rugzak Nicole! Vind het wel wat hebben met zo’n contrasterend kleur koord *grijns*
    Past inderdaad leuk bij de bestaande rugzakjes!

  6. De rugzak/jes zijn leuk geworden.
    Vindt de buttons met de naaimachine en speldenkussen ook leuk.
    Waar haal je toch altijd die leuke plaatjes weg?

    Groetjes marion
    p.s doe t&t ook de groetjes

  7. Pingback: Rugzakje & Buttons « Nicollie.nl :: Nicollie's ~Nicx for short~ Blog ::

  8. Wat een mooie rugtasjes en ook de buttons zijn heel leuk .
    Paste al je stofjes nog in een rugtasjes ??

    Groet Geertje

Geef een reactie

