Speldenblikjes en jurkje

Op verzoek heb ik deze speldenkussentjes gemaakt… vond het wel leuk om ze in een blikje te maken (i.p.v. los of op een potje):

Gelukkig is hij goedgekeurd en gaat de onderste naar een nieuwe eigenaresse. πŸ˜€

Verder heb ik voor mijn knuffelnichtje ook nog een jurkje gemaakt, van de stof die ik van vriendlief heb gehad (wat een goede smaak heeft hij, he! M.a.w.: hij zei in de winkel: ik wil een stuk (en dat werd 2 meter… even doornaaien dus) paarse Hello Kitty stof. Die hadden ze niet, maar roze wel! Nou ja, ook goed! hihi… πŸ˜€ ).

Ik las op de blog van Kimminita over een sew-alongΒ en daar doe ik graag aan mee!
Het eerste jurkje was alleen niet om op te sturen, maar is voor Jainy. Ik ga nog er nog wel een maken voor het goede doel hoor, alleen dan een (boel)Β maatje(s) groter! πŸ˜€

Het jurkje is ook al goedgekeurd door Jainy(’s mams)! πŸ˜€

9 reacties op “Speldenblikjes en jurkje

  1. Het jurkje is echt te schattig! Kan me voorstellen dat ie is goedgekeurd πŸ™‚ Vind je speldenkussentjes ook weer erg leuk!

  2. wat gaaf die speldenkussentjes, maar zitten ze los of vast in het blikje?

    En wat een schattig jurkje zeg, echt lief!

  3. Wat zal je knuffelnichtje een lof oogsten met zo’n schattig jurkje!

    en de speldenkussentjes zijn natuurlijk zoals altijd erg leuk!

  4. leuke verzoekjes geworden Nicole πŸ™‚ superschattig jurkje voor je nichtje! En ook zo lief het cadeautje van je vriend!

  5. Wat leuk Nicole! Het jurkje is echt heel sweet. πŸ™‚
    En die speldenkussentjes ga ik ook zeker nog eens maken.
    Had gister een blikje snoepjes leeg, en dacht meteen, zou ik daar ook een speldenkussentje van kunnen maken! Nou zo te zien kan dat dus! πŸ˜€

    Heb vanmorgen op bestelling weer 5 zakdoekhoudertjes gemaakt. wat is het toch heerlijk om te doen. πŸ™‚

    Lfs Lies en fijn weekend!

Geef een reactie

