Naaikistje

Vorige week kocht ik een naaikistje (want ik houd van kistjes en doosjes en kastjes met laatjes! Ooh, die belofte dat er in elk laatje en vakje iets moois kan komen te liggen…), maar ik was niet zo fan van het deksel,  met een glazen kijkraampje:

Dus bedacht ik in de winkel al een oplossing ervoor en toen kon ik hem dus niet meer laten liggen. 😉
Tadaa…

Ik heb er een speldenkussentje op gemaakt, net als op de speldenpotjes.
Nu ben ik er helemaal blij mee! 😀

En voor de gezelligheid nog een foto van de binnenkant… 😉

15 reacties op “Naaikistje

  1. Wat een leuke oplossing!
    Ik heb datzelfde “probleem” iets zien waar je net niet helemaal blij van wordt, maar dan wel de oplossing bedenken wat je kan doen om er echt superblij van te worden en het dan dus wel mee moeten nemen, soms best een handicap 😉
    Groetjes, Thea

  2. wat een gaaf kissie zeg, zo leuk! Vind het glazen raampje dus wel leuk, maar je hebt het ook leuk veranderd, dus voor mij is beide optie meer dan geslaagd!
    En de inhoud is ook al zo leuk!

  3. Hoi Nicole,
    Kan ik een speldenkussentje van je kopen? Ik vind ze superleuk, wat is de prijs?
    groetjes José

  4. Ja dat is een mooie oplossing,
    en je kan het zo weer afhalen? als je het zat bent?

  5. Hé Nicollie!

    Superlief! Kan je daar weer blij van worden, hè!
    Ook een leuk en slim idee om een speldenkussentje erop te maken, die overigens ook weer heel cute is geworden.

    Van mijn stofjesdag is niks terecht gekomen, had m’n dag niet. Maar zoals jij ook al schreef, stofjes lopen niet weg. 🙂 Ondertussen heb ik wel een steeds langere lijst met ideeën. 😉

    Lfs, Lies

  6. ik vond het mét raampje ook wel leuk, maar jij hebt er echt iets héél héél erg leuks van gemaakt 🙂

  7. Öm verliefd op te worden weer! Zo wil ik dus al meer dan een jaar een kralenkast. Ik blijf speuren op Marktplaats, mar ik vind nog steeds geen acceptabel exemplaar. Óf veel te duur óf zó afgrijselijk afgeleefd dat zelfs Jan geen kans meer ziet om hem op te knappen.

  8. Leuk, leuk! Het is een erg lief kastje, maar met speldenkussentje bovenop is het een topkastje.

    Groetjes,
    Lia

Geef een reactie

