Viltarmband en dog tags

Wat is het toch fijn, om creatief bezig te zijn! πŸ˜‰

Passend bij deze viltketting (mijn favorietje van dit moment) is deze viltarmband:

Hij weegt echt niks en is zo lekker zacht. πŸ˜€ Ook al een favorietje dus. πŸ˜‰
Ik heb de viltkralen genaaldvilt. Aangevuld met wat rubberen ringetjes, Swarovskietjes en bloemkapjes.

En dan heb ik ook nog wat dog tags gemaakt. Met Trippel & Trappel natuurlijk! πŸ˜‰

Verder heb ik nog wat leuks gemaakt met mijn Hello Kitty stofje, maar dat laat ik later zien. Het is nl. een kadootje en ik heb hetΒ nog niet gegeven.
Ik hoop dat de ontvangster er blij mee is, want mij past het niet. hihi… πŸ˜‰

En voor vanmiddag heb ik nog meer creatieve dingetjes in de planning staan. Wordt vervolgd dus. πŸ˜‰

8 reacties op “Viltarmband en dog tags

  1. Je armband past goed bij je ketting.
    Tja dogtags met T&T zijn natuurlijk ook super leuk. Ze zijn zo fotogeniek die 2 πŸ˜€

  2. Goed bezig geweest, allemaal weer leuk geworden!
    ben alleen niet zo van die rubber-ringetjes. Maar dat vilten is echt heel leuk!

    Die dog-tags heb ik ook nog liggen. Doe jij daar nog iets van lijm tussen. (die we ook eens konden bestellen via het sieradenforum, om zelf hangertjes te maken.) of plak jij ze gewoon zo, huppakee?

    Als het goed is komt zo een pakket van vanmarieke.nl. πŸ™‚ Lig dus onder de brievenbus… πŸ˜€

    Lfs, Lies

  3. Dit ziet er ook weer super uit! Ik vond vandaag een envelop in de brievenbus, met daarin het hangertje wat ik heb gewonnen. Hij ziet er in het echt nog leuker uit dan op de foto! Dankjewel!

  4. Het zijn weer leuke dingen geworden.

    Groetjes en veel creatieve ideen
    marion

Geef een reactie

