Stoffen spulletjes

Begint het al te vervelen?ย ๐Ÿ˜‰ Ik heb weer nieuwe stoffen spulletjes gemaakt…

Een (make-up) etuitje:

En een paar zakdoekhoudertjes:

En nog een paar portemonneetjes, maar dat zijn herhalingen van wat ik al eerder heb gemaakt, dus die hoeven niet op de foto. ๐Ÿ˜‰

Bedankt ook voor jullie leuke reacties op de speldenpotjes, een tutorial van hoe je ze kunt maken, kun je hier vinden.
Ik heb er nog een leuk ideetje mee, dat kan ikย hopelijk later deze week laten zien. Ik moet het namelijk nog even maken. ๐Ÿ˜‰ Ook niet onbelangrijk.

8 reacties op “Stoffen spulletjes

  1. Gaat nooit vervelen! Zeker nu ik zelf bezig ben.
    Heb net weer een fourniturenbestelling geplaatst. Ga failliet deze maand! haha, maar wel heel gelukkig faillet. ๐Ÿ™‚

    Lfs, Lies

  2. Nooit!!! ๐Ÿ˜‰ knuf!! Ben benieuwd naar je ideetje!!! Ik ga ook zo’n speldenpotje proberen, deze zit namelijk al vol!! Met mooie knoopjes, staat zo leuk!!! Nu nog even de keukenkast plunderen haha!

  3. Wat een leuke dingen weer. De zadoekhouders zijn ook weer een mooie plek voor trippel en trappel om een dutje in te doen.

Geef een reactie

