Speldenpotjes voor vriendinnetjes

Gisteren kwamen Nancy en Lique gezellig langs. We hebben een supergezellige dag gehad, met veel lekker eten (brownietaart van Lique, jummie!) en lieve kadootjes (schattig envelopje en knoopjes en stofje van Nancy en veel mooie applicaties van Lique). Ook werden er spulletjes uitgewisseld (wolletjes, vilten lapjes, vulling ruilen tegen ritsen). En vriendlief was tussendoor stiekem naar de stoffenwinkel geweest om een Hello Kitty stofje voor me te kopen. πŸ˜€

Ik vond het echt een geweldige dag! πŸ˜€
Bedankt, dames! *knuf*

Voor Nancy en Lique had ik deze speldenpotjes gemaakt.

Enne, voordat ik met mijn stofjes ga spelen, πŸ˜‰ moet ik nog een paar vragen van jullie beantwoorden n.a.v. de blogpost van hieronder…
Carolien wil graag weten hoe oud ik ben. 32 jaar! Ze dacht dat ik blond was en tussen de 25-30 jaar. Mis dus! πŸ˜€ Niet blond Γ©n ouder. Hoewel bijna iedereen me jonger schat. (Kom ik dan zo kinderlijk over? πŸ˜‰ *and proud of it*).
Leslie wilde weten of je zonder blog of shop ook een blogverloting kunt winnen. Jazeker, de winnaars trek ik m.b.v. random.org. (die site trekt een nummertje voor je).
Desiree wilde weten hoe ik Trippel & Trappel maak. Nou, niet! πŸ˜€ haha… Ik heb ze van mijn buuf gehad, die ze ergens heeft gekocht. Ik heb ook geen geduld voor zoiets, hoor. Veel te priegelig. πŸ˜‰
En Lies heeft nu ook een naaimachine gekocht. Waarvan ze mij de schuld gaf. πŸ˜‰ Graag gedaan, Lies! πŸ˜€ hihi… ze heeft er al mooie dingen mee gemaakt!

16 reacties op “Speldenpotjes voor vriendinnetjes

  1. oooo die potjes zijn te leuk!!!! ik moet toch ook weer eens iets gaan maken…

  2. Leuk die speldenpotjes! En ook heel leuk om jouw antwoorden op de vragen te lezen. Ik verschiet er ook van dat je er al 32 bent! Ik dacht dat je ongeveer mijn leeftijd zou zijn (22), oeps πŸ˜€

  3. Nu moet ik m’n beeld van jou drastisch aan gaan passen πŸ˜‰ Dus ’n jaartje ouder dan ik en ook niet blond. Dat klinkt trouwens als een leuke dag! En mooie potjes hoor. Ik heb trouwens geen man die stiekum stofjes gaat kopen, zou ik wel leuk vinden!

  4. Superschattige potjes! Dat zijn toch van die leuke glazen potjes die je zelf hebt opgeleukt?
    Heel erg leuk in elk geval! En wat ben je super verwend als ik het zo lees πŸ˜€
    Geslaagde dag zo te lezen! πŸ˜€ Konden alle dagen maar zo fun zijn, he? πŸ˜€ haha.
    En wat lief van je vriend zeg zo’n verrassing!

  5. De potjes zijn zo leuk!!!! Het was een ontzettend leuke dag!!!! We zijn allemaal weer heel erg verwend met allemaal spulletjes en kunnen weer heeeeeel lang vooruit!!! Heerlijk gegeten!! Echt een superdag!!! dikke knuf!!! Nancy

  6. Dat klinkt echt als een super gezellig dagje.
    En wat zijn die potjes leukkkk. πŸ™‚ Ik heb geen naaimachine (meer), maar ik krijg hier steeds zulke leuke ideetjes.

    Groetjes Audrey

  7. Oh, ze zijn leuk!!!
    Ik moet echt een lijst gaan aanleggen van wat ik allemaal wil gaan maken op mijn nieuwe naaimachine! Vandaag geen tijd gehad, das wel jammer. Gelukkig gaat ie niet weg, en kan ik morgen weer verder. πŸ™‚

    Bedankt voor deze nieuwe verslaving, hihi.

    Lfs, Lies

  8. ja lekker zeg en ik maar denken dat trippel en trappel uit jouw eigen brein ontstaan waren, jeetje dat valt me ff van je tegen hahahaha enne te priegelig? hoe zit dat dan met die potjes, das ook priegelen hoor!
    Wel mooi trouwens!

  9. Pingback: Naaikistje « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

  10. Hoi

    Wat een leuke potjes zeg. Kom via Nancy op jouw blogspot ga nog even verder neuzen bij jouw maar wat een leuk idee Super

Plaats een reactie