Uitslag verlotingen & Award

Allereerst maar even de uitslag van de verlotingen…

Patricia en Hanneke krijgen elk een vilten hangertje (die ik heb genaaldvilt) thuisgestuurd.

En de Joris-en-de-draak-applicatie gaat naar 8r1id!

Gefeli dames! Ik hoop dat jullie er blij mee zijn!
Mailen jullie me even je adres? 😀

En dan de award…
Van ‘me‘ heb ik een award gekregen!
Nu moet ik eigenlijk 7 dingen over mezelf vertellen, maar ik kan me herinneren dat ik dat al eens eerder heb gedaan (ik ben zo’n bofkont dat ik al vaker een award heb gekregen. 😀 ). Dus eigenlijk wil ik vragen of, als jullie iets heel graag willen weten van mij, dat je dan een reactie achterlaat. Dan zal ik 7 vragen beantwoorden. 😉
(En als je niks te vragen hebt, mag je toch reageren hoor! 😉 I looooove reacties!).

Nou, dit was het eigenlijk wel weer… ik heb helaas niks nieuws te laten zien. Ben een beetje druk met van alles en nog nicx 😉 maar hopelijk kom ik snel weer terug met een leuke nieuwe blogpost.

5 reacties op “Uitslag verlotingen & Award

  1. Ik ben wel benieuwd hoe oud je bent. Als ik een blog lees dan heb ik altijd een beeld van degene achter het blog. Jij bent blond en tussen de 25 en 30. Zit ik er ver naast?

  2. Ik wil graag de winnaars feliciteren van de give a ways!!
    Wil ik net als mijn voorgangster ook een vraagje stellen: moet je een eigen shopje en/of blogspot hebben om kans te maken op een give-a-way? Of is het toeval dat zij allen een verwijzing hebben bij hun naam?

    liefs en bedankt voor je leuke blogs.

  3. gefeliciteerd allemaal, ze zijn echt leuk!
    Nicolle, ik ben bijna een naaimachine aan het kopen, haha. Weet niet waarom ik twijfel, want elke keer als ik je blog lees denk ik: WIL IK OOK!!!

    Lfs, Lies

  4. proficiat allemaal dames en Nicollie jij bedankt voor de verloting hé en nou wil je een vraag, pffff ff verzinnen hoor.
    KOmt ie: hoe maak je trippel en trappel….?

    whahaha daar wil ik wel eens antwoord op hebben!

Geef een reactie

