*Verloting* Vilthangers

Nadat ik de vilten kralen voor de ketting had gemaakt, was ik nog niet uitgevilt, dus heb ik er nog een aantal gemaakt. (Het is zoooo leuk om te doen!)
Daar heb ik hangertjes van gemaakt, met een slotje en swarovskietjes.
Leuk als sleutelhanger, tashanger, mobielhanger of om ergens anders aan te hangen. ๐Ÿ˜‰

Ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als ik, want ik ga weer een verloting doen! ๐Ÿ˜€
Als je een berichtje achterlaat, maak je รฉรฉn keer kans. Zet je ook een linkje op je blog/site, dan maak je twee keer kans. En voor een berichtje รฉn een bestelling op trippelentrappel.nl maak je maar liefst vijf keer kans!

Tot 20 berichtjes verloot ik รฉรฉn hanger, vanaf twintig berichtjes twee, vanaf dertig berichtjes drie enz. (tot ze allemaal verloot zijn). ๐Ÿ˜€

Doe je mee?
Op woensdag 2 maart a.s. maak ik de winnaar(s) bekend!

28 reacties op “*Verloting* Vilthangers

  1. ik vind het zo bijzonder hoe jij elke keer weer iets nieuws verzint dat zo ongelooflijk leuk is dat er met grote letters HEBBUH boven mijn hoofd hangt als ik je blog bekijk!!

  2. Ik doe mee!!
    Ze zijn echt, echt heeeeeel leuk.
    Krijg gelijk een zomers gevoel ervan…..

  3. gossie je bent weer creatief geweest zeg, dat vilten is hot, zie het steeds meer en het is echt leuk geworden!
    Doe dus graag mee hoor en ik ga het gelijk even op mijn blog zetten!
    Leuk!

  4. Wat geweldig leuk!! Ik ga nog een linkje zetten op mijn blog, dan meld ik me hier weer. ๐Ÿ˜‰
    (Enne, hoe heb je deze gemaakt? Just very curious)

  5. Heel leuke sleutelhangers, ik doe ook graag mee.
    Een berichtje hebben trippel en trappel al op m’n blogje gekregen.
    Ik zet ook nog een linkje bij de give-away’s ๐Ÿ˜‰

  6. leuk leuk! ik doe graag mee,
    hoe krijg je zo’n leuke vorm dan? Super ziet het eruit…heb ook van dat wolvilt gehad maar tijd geleden tijdens een opruimwoede weggedaan denk ik, achteraf jammer!

  7. Laat ik ook eens een poging wagen bij je verloting ๐Ÿ˜€

    Vandaag mijn bestelling ontvangen en ik ben helemaal in love, helemaal leuk inclusief de extraatjes!

    Je link staat op mijn site, ik heb besteld en nu een lovend berichtje. Maak in nu 8x keer kans .. ๐Ÿ˜›

  8. Wat leuk! Ik doe ook graag mee… Ik ben 3 maart jarig, dus misschien heb ik een extra leuk verjaardagscadeautje ๐Ÿ™‚ Ik ga duimen!

  9. Hey Nicole, mooi gemaakt hoor, ik ben een echte fan van je sit. xxxxx

  10. oooooooohhh!
    Daar had ik overgekeken !
    Ik doe mee natuurlijk !( en neem het op in mijn give awaylijstje)

  11. Wauw!! erg leuk!!
    ja, natuurlijk doe ik graag mee met deze verloting!
    Ik heb geen eigen site waar ik een link kan plaatsen, maar heb sinds een week op mijn Hyves in ieder geval al een link staan naar de site van T & T …. telt het mee als ik ook een link naar jouw blog erbij zet?

    Groetjes
    Gertie

Geef een reactie

