Omslagboekjes

Met mijn nieuwe stofje, waar ik zo blijblijblij mee ben, heb ik 3 omslagboekjes gemaakt voor notitieblokjes.

Een middelgrote (A6 formaat):

En twee ieniemienies, voor een blokje van 6×6 cm.:

En zo worden ze gesloten, met een los lintje en een zelfgemaakt knoopje:

En verder heb ik ook nog een portemonneetje gemaakt, hij lijkt een beetje op een labeltje πŸ˜€ :

Met aan de achterkant een knoopje:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! πŸ˜€

15 reacties op “Omslagboekjes

  1. De notitiehoesje zien er weer leuk uit! Dat staat ook nog op me te doen “list’. En het stofje is ook super!

  2. Hoi Nicole, Ik zie al die leuke handgemaakte hebbedingetjes voorbijkomen inje blog en dan denk ik weer aan je wens om ze te gaan verkopen in een heuse webwinkel. Kijk eens op http://www.dutchhandmade.com. Dit is een handige selectie van Nederlandse winkels op etsy.com
    Misschien kun je via hun je handgemaakte producten verkopen?
    Groet, Marja

  3. Schattig!
    Ik heb nog eens van jou blokjes gekocht en ik denk dat ik daar eens omslagjes voor ga kralen!
    Leuk om cadeau te geven!

  4. persoonlijk vind ik vooral dat laatste kleine notitieboekje met omslag en het labelportemonneetje héél erg leuk! Hihi, ik ben natuurlijk zoals altijd heel objectief. πŸ˜€

    Alles is weer leuk!
    Lfs, Lies

  5. Wat staat het leuk zo met die omslagen, en de stof is inderdaad geweldig. Wat dat betreft kan ik wel jaloers worden op al die creativiteit, het enige dat ik aan naaien doe is knopen en die vallen er vaak weer af ook 😦

  6. Dubbele reactie?? nog eens..
    Ze zijn ontzettend leuk!!! Ik kan niet wachten op de stof πŸ˜‰ knuf!!

  7. Een lief stofje, Nicole, maar wat ik vooral zo leuk vind, is die sluiting met lintje + knoopje: wat staat dat ubercute !! πŸ™‚

  8. Pingback: Swaps enzo « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

