Wat een boel lieve vriendinnetjes…

… heb ik toch!

En niet te vergeten, een heleboel lieve bloglezers. Bedankt allemaal voor jullie tips en het meedenken over mijn overpeinzingen van hieronder. πŸ˜‰
Als ik nieuws te melden heb, dan weet ik jullie te vinden! (Of eigenlijk: jullie weten mijn blog te vinden πŸ˜‰ ).

Maar nu weer terug naar die lieve vriendinnetjes… πŸ˜€
Eergisteren kreeg ik zomaar een lief kadootje met de post van Nancy!

Namelijk dit superschattige etuitje! (Het is gelijk al in gebruik genomen! πŸ™‚ )

Er zaten ook schattige taartjes en koekjes bij (in het paars natuurlijk πŸ˜‰ ), zoals deze:

(En ja, ik ben een beetje lui vandaag, dus ik leen alle plaatjes van de maaksters…Β πŸ˜‰ )

Gisteren hadden we een gezellige vriendinnendag,Β weΒ waren metΒ zijn vijven bij Miranda.
Ik ging eerst naar Wanda toe (want ik mocht met haar meerijdenΒ naar Miranda) en daar werd ik al verrast met kadootjes:

Mooie handgemaakte kralen en een superschattig monstertje!

ο»Ώ

En een gehaakt labellohoesje en sleutelhangertasje:

Toen we bij Miranda waren, werden we verrast door een superkado!
(Op haar blog kun je het hele verhaal lezen).

Kijk eens wat een supergeweldigmooie Beaded Bead ik heb gekregen… ik ben er nog steeds een beetje stil van. (Zou je niet zeggen he πŸ˜‰ ).

Vergezeld van een schattig doosje met zeeproosjes (en wat ruikt het hier nu lekker in huize Nicollie πŸ˜‰ ):

Lieve vriendinnetjes, heeeeel erg bedankt! *Dikke knuf*

Wat ben ik toch blij met zulke lieve vriendinnetjes! (En nee, dat is niet omdat ik kadootjes van ze krijg. πŸ˜‰ hihi… ).

9 reacties op “Wat een boel lieve vriendinnetjes…

  1. En wat was het weer gezellig! πŸ˜€
    Fijn dat jullie allemaal blij zijn met jullie cadeautje!

    Op mijn blog is in de reacties te lezen hoe Henny Smeenk ( http://hs-sieraden.hyves.nl/ ) deze zeeproosjes al eens heeft verwerkt in leuke zeepkettingen.
    Misschien een tip! πŸ˜‰

  2. Jjij bent echt weer verwend! Maar die andere dames vast ook. πŸ˜‰

    Doe beaded bead is echt wel héél mooi!~

    Lfs Lies

  3. Wat leuk: ze denken dat we ‘dames’ zijn. πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

    En ja, wat was het gezellig, wat zijn we verwend, en wat hoop ik dat we elkaar gauw weer een keertje zien ! πŸ™‚

  4. Bofkont πŸ˜‰ Wat een ontzettend mooie creaties zeg!!! van de andere dames, bedoel ik dan natuurlijk πŸ˜‰ prachtig!!!

  5. Wat een hoop leuks Nicole! Heeele leuke etui van Nancy met schattige inhoud πŸ˜€ En de haakspulletjes zijn ook zo snoezig!

    Het was zeker een geslaagde en gezellige dag! Ik vond het zo geslaagd met z’n allen πŸ˜€ en inderdaad heel erg verwend! ik sluit me graag bij creacj aan; hopelijk zien we elkaar snel weer πŸ™‚

  6. Pingback: Gezellige vriendinnendag afsluiting van een fijne tijd :) « Capricus' Blog

Geef een reactie

