Blogverloting!

Het is weer tijd voor een blogverloting! 😀
Omdat mijn blog deze maand 2 jaar bestaat, verloot ik 2 pakketjes!
Maar niet voordat ik jullie allemaal heeeeeel erg heb bedankt voor het bezoeken van mijn blog en achterlaten van leuke reacties, daar geniet ik elke keer weer van!
Dus: heeeeeeeel erg bedankt! 😀 (Enne: ga zo door! hihi… 😉 )

Pakketje 1 met Trippel & Trappelkaarten, -button, -portemonneetje en -applicatie:

Pakketje 2 met zakdoekhoudertje, Sarah Kaydogtag, -buttons en cute matroesjkabuttons:

Om mee te doen hoef je alleen maar een reactie achter te laten, waarin je je voorkeur voor pakketje 1 of 2 zet én iets leuks over mijn blog zegt of een leuke vraag aan me stelt. De leukste vragen worden zelfs nog beantwoord. 😉
Op 31 januari a.s. maak ik de winnaars bekend.

Enjoy!

49 reacties op “Blogverloting!

  1. hallo!!
    graag zou ik kans maken op pakketje 1.
    Ik kijk iedere keer uit naar jouw blogs. zo ontzettend leuk. Waar haal jij je inspiratie vandaan? En ben je altijd al zo creatief geweest?
    groetjes miranda

  2. Wat leuk! En natuurlijk doe ik graag mee! Ik vind beide pakketjes erg leuk! Maar toch kies ik dan voor pakket 2 🙂

    Ik spiek meestal om de dag even op je blog of je er weer wat leuks op het staan. En vind T&T helemaal leuk, nee ben er nog niet zat van! hahahaha

    Ga vooral door en op naar de volgende 2 jaar! Oja, ik heb nog wel een vraag (jes) voor je:

    – Is er iets wat je nog heel erg graag wilt maken of doen in de “toekomst”?
    – En komen er nog meer vriendjes bij T&T?

    Groetjes Romana!

  3. Gefeliciteerd met het jubleum! Ik ga natuurlijk voor het 1e pakketje! Al is het maar omdat ik al een zakdoekjeszakje heb.
    Ik lees je berichtjes graag. Je hebt een gezellige blog en daar hou ik wel van. En dan ook nog een vraag: hoeveel tijd per dag ben je aan het freubelen?
    Groetjes Carolien!

  4. hoi!

    wat leuk dat je er weer een blogverloting tegen aan gooit 😉
    zoals altijd ben ik weer reuze enthousiast en ondertussen ook stapelverliefd op pakketje 2.

    waar haal je toch steeds je inspiratie (en de tijd haha) vandaan?

    ik kijk al weer uit naar je volgende berichtje!

    liefs kim

  5. Iedere week maak ik even tijd om een bezoekje aan je blog te brengen.
    Iedere week weer een verrassing. Ga zo door!!

    Groetjes Silvia

    PS ik kom graag in aanmerking voor pakketje 2

  6. Ik wil ook graag mee doen met de blogverloting voor pakketje 2 want vind die buttons echt te gek 😀
    En wat ik van jou graag wil weten; wat is de leukste reactie op je blog die je tot nu toe ontvangen hebt? 😀

  7. Hai hi hi, ik ga voor pakketje 2, super schattig. waar haal je de tijd vandaan om al dat leuks/moois te maken.
    Liefs linda

  8. Ow wow, ik ben groot fan van trippel en trappel dus ding graag mee naar hun merchandise!!!! Bedankt! groetjes Sascha

  9. Wat leuk, al 2 jaar je blogje! Ik blijf het toch leuk vinden om je berichtjes te lezen!
    Ik doe graag mee voor pakje 2!

    x Inge

  10. Nicollie!

    wat ben je toch weer een leukerd. Wéér een blogverloting. 🙂 MIjn voorkeur gaat uit naar pakketje 2

    Dit is één van de weinig blogs die ik dagelijks volg, omdat er ook vaak weer iets nieuws op staat! En ook omdat ik stikjaloers ben dat jij zulke leuke dingen kan maken, en steeds met nieuwe ideeën komt.

    Jij wordt blij van onze reacties en wij van jouw leuke blogberichtjes.

    En mijn vraag is: waar haal jij de tijd vandaan!! Met zo’n hoge productie. 😉 hihi

    Lfs, Lies

  11. Hoi Nicole,

    Wat ziet het er weer leuk uit. Vooral pakketje 2 vind ik erg leuk. Het zakdoekhoudertje vind ik heel erg leuk en vrolijk. Heb je hier ook een tutorial van?

    Groetjes,
    Marian

  12. Hoi Nicollie, Ik ben een nieuwe blogvolger en wat dacht je wat, ben ik net een haakboekje aan het vormgeven waarin volgens mij het zusje van Trippel en Trappel staat beschreven. Je kunt ‘r zelfs als koelkastmagneet maken. Als je het covertje al wilt zien, kijk dan op http://www.marjaworks.nl. Het boekje komt in het voorjaar uit.
    Ennuh… ik vind pakketje 1 wel erg leuk.

  13. hoi nicole,

    allereerst proficiat met de verjaardag van je blog ;)!
    2 jaar al wat gaat de tijd toch snel he!

    Iedereen vraagt zich blijkbaar hetzelfde af, waar je de tijd vandaan haalt, wat ik me ook wel afvraag is vanwaar die leuke ideeen toch steeds blijven komen 😀
    ik heb veel dagen dat ik achter men bureautje zit en dat ik eerst een uur nadenk en nadenk voor ik iets heb bedacht en bij jou komt het precies allemaal vanzelf 😀 vind het echt fantastisch!

    Wat lief van je dat je er weer een blogverloting van maakt! Die zijn altijd zo leuk!
    Ik doe graag mee voor pakketje nr 2 !

    en ik wens jou en je blog nog vele leuke en inspiratievolle jaartjes toe!

    Veel Liefs
    Naomi

  14. Gefeliciteerd met je jubileum..
    Zit vaak met mn dochter van vijf te lezen wat Trippel en Trappel nu weer mee maken.. Fantastisch..
    Ik wil je in ieder geval nog veel inspiratie toewensen voor de komende jaren !!!..
    Dat we nog maar lang mogen genieten van je verhalen..

    Groetjes Anita

    (ps: loot graag mee voor pakket 2, alleen mn dochter wil liever pakket 1)

  15. Hoi Nicole

    Laat ik je eerst feliciteren met je jubileum.
    We laten ons graag mee voeren met trippel en trappel.
    Dus laat ik me graag mee loten voor pakket 2.
    Ga vooral zo door.
    Groetjes marion

  16. yeahhhh er is weer een blogverloting, trallalalala!
    nouja je kan maar ergens blij om zijn hé hihi
    We gaan voor prijs achter deur nummer 1, het eerste pakketje dus, wat niet wil zeggen dat nummer twee niet leuk is, maar ja we moeten kiezen hé hihi én daar staan trippel en trappel op hé, das bij pakketje twee niet het geval!

    mmmm en nou nog een leuke vraag….
    Eh…. wat is de kleur van je voordeur? *lol*

    En nou ook nog iets leuks over je log, jeetje ga niet slijmen hoor, maar kom hier al een tijdje en das niet voor niks, anders zou ik wegblijven…
    toedels!

  17. aha,ikke doe mee,in de hoop dat ik nu wel de juiste nicole ben??!ik ga voor die lieve schattige muizekes!!!!wens je een hele dikke proficiat met jouw blog,het is een hele mooie en leuke plaats om naar toe te surfen!doe zo verder!fijn dat jij zo veel creativiteit bezit!

  18. Wat leuk!! Ik ga voor pakketje 2.
    DE vraag…hoe kom je erbij om zo’n verhaal, stofjes, kaarten enz rond trippel en trappel te maken?
    Ik vind het erg leuk..ze worden vast erg beroemd!!

  19. gefeliciteerd met je ‘tweede verjaardag’!!! Hiep hiep hoera!!!! 😉 Ik doe ook graag mee hoor! Ik ga voor het eerste pakje!! Super!!! Knuf, Nancy 🙂

  20. Gefeliciteerd met je blog die super veel bezoekers trekt iedere keer. Hoe hou je het toch vol om twee jaar lang zo vaak weer leuke berichtjes te schrijven?
    Ik doe graag mee met je blogverloting. Mijn voorkeur gaat uit naar pakketje 2. Erg moeilijk kiezen, maarja.

  21. Hieperdepiep Hoera!!!!! Gefeliciteerd met de tweede verjaardag van je blog 🙂
    Ik doe graag mee met je blogverloting. En ik vind Trippel en Trappel errug lief, dus mijn voorkeur gaat uit naar het eerste pakketje 😉
    Groetjes, Thea

  22. Pakketje tweeee!

    En ja, je blog is gewoon veeel te leuk om te volgen, dus doen we dat ook maar gewoon volop, toch?!

    En een vraag aan jou..? Ben je een dag wel is niet creatief bezig..?!

  23. Hieee..wat leuk weer een blogverloting!!! ik doe mee, en ga voor pakketje 2 🙂
    enne, een vraag heb ik niet,maar ik ben wel benieuwd hoe hou je het toch vol, zo aktief op je blog zijn!!

    groetjes sandra

  24. Wat een leuke give-away heb je alweer! Met zo’n leuke spulletjes… En wat is het moeilijk kiezen tussen de 2, want ze zijn zoooo leuk.
    Ik ga graag voor pakketje 2!
    en wat vind je het allerleukst om te doen?

  25. Gefeliciteerd!! Wat super dat je blog alweer 2 jaar bestaat!

    Mijn vraag aan jou waar haal je toch steeds al die inspiratie vandaan.? Ga zo door!

    Ik zou gaan voor pakketje 2 vooral om de matroesjkabuttons die zijn zo leuk!

  26. De T&T avonturen worden zo leuk beschreven, ze toveren altijd een glimlach bij het lezen.
    Ik doe dus zeker mee aan jouw give away en ga natuurlijk voor pakket 1 !!!
    Lieve groet, Natasja

  27. Leuk!!! Een Give Away met Trippel & Trappel!!! Ik doe graag mee.

    Mijn vraag aan jou: waar heb je de stof laten maken naar jouw eigen ontwerp?

    Groetjes,
    Shaula

  28. Ik doe mee want ik vind Trippel en Trappel helemaal geweldig!
    Ik vind alles leuk aan je blog, je maakt mooie dingen en ik wil niks missen van de avonturen van Trippel en Trappel!
    ~ Marjolein
    ps. ik ga dus voor pakketje 1

  29. Hmm. De kans dat ik twee blogverlotingen op rij win lijkt me vrij klein… maar ik doe toch mee! Voor pakketje nr. 2! 🙂

    Je blog maakt me vrolijk! (evenals het T&T portemonneetje dat tegenwoordig overal met me meereist ;))

    Groetjes!

  30. Mijn vraag voor jou; heb je een trippel en trappel tutorial of zo??? Ik vind ze zo schattig…wil ze ook wel maken.
    Maar pakketje 2 is zo mooi roze…
    Ik kan niet kiezen…

  31. Hoi Hoi

    leuk ik doe mee aan je verloting ! Graag pakketje 1. Zo leuk die muisjes…heb er eentje nagemaakt voor mijn dochterje…die heet Mientje en slaapt nu naast haar bed 🙂
    Op mijn blog trouwens ook een verloting onder de nieuwe volgers !
    Groetjes Claudia

  32. He Nicole, Gefeliciteerd met je 2 jarige blog jubileum!! Hihi en dat we er nog lang van mogen genieten. Ik ga voor het 2e setje met Sarah Kay en matryoshka’s. Al vind ik trippel en trappel ook super!

    Ik zou graag willen weten waar jij je anzichtkaarten laat drukken en waar je al die leuke stofjes nou weer vandaan haalt (jaloers 🙂 )

  33. jij heel erg bedankt om te mogen meegenieten van je blog !
    En ik doe graag mee voor het 2de pakje!

  34. Ha Nicole,

    heel erg gefeliciteerd met 2 jaar blogs! De geweldig leuke dingen die je maakt zijn altijd weer een feest om te zien, en waar je de inspiratie vandaan haalt… en de tijd…
    Ik hoop echt dat je het bloggen nog lang volhoudt! Dan hebben wij telkens iets om van te genieten of eens lekker mee te lachen (zoals laatst, dat filmpje..).
    Aangezien ik helemaal verslingerd ben aan T & T kies ik voor het eerste setje.
    Van de week heb ik nog aan je moeten denken, toen ik weer eens bij Boekenvoordeel was. Ik heb daar een tijd terug erg leuke kralen gehaald, en die waren er van de week weer. Helaas niet meer van die geweldige lintjes… want daar was ik gegarandeerd ook weer voor bezweken ;-))
    Groetjes,
    Gertie

  35. Hi Nicole,

    Gefeli met je blogjubileum! Wat een prestatie

    Ik kies voor pakketje 2, dochtertjelief vond deze het leukste!

    Je blog is geweldig! Elke keer als ik weer een update zie, wordt ik weer vrolijk. Gewoon, vol inspiratie en gezelligheid

    Liefs Kim

  36. graag sluit ik aan bij deze lange rij.. gefeliciteerd meid, twee jaar is lang!!
    pakketje twee is mijn favoriet, al vind ik T&T ook niet te versmaden.
    van mij geen opmerking over je blog maar een complimentje voor jouzelf: ik vind je hartelijk, lief en gul. en zeeeer creatief!
    dag!

  37. Gefeliciteerd met je 2-jarig bestaan van je blog!

    Ik wil graag meedoen aan de verloting en dan ga ik natuurlijk voor pakketje 2!
    Sarah Kay…. helemaal geweldig natuurlijk, net zoals de buttons van sarah Kay die je hebt gemaakt en inmiddels bij mijn Sarah Kay beeldjesverzameling staan waar ik binnenkort op mijn blog iets over wil schrijven :mrgreen:

    O ja…. mocht iemand toevallig nog weten waar ik een digital Sarah Kay scrapkit kan kopen…. ik hou me aanbevolen!

    Toedels! en nog veel succes met je blog!! 😀

  38. Gefeliciteerd met je tweejarig bestaan. 😉
    Leuk blog heb je toch. Jij bent degene die me aan bloglovin’ kreeg zodat ik nooit een blog zou missen. 🙂
    Ik vind beide pakketjes erg leuk, maar ga voor nr. 2!

    Enne: waar haal je je spulletjes vandaan? Wat zijn jouw adresjes? 🙂

    Groetjes Mieke

  39. Wat een super leuke blogverloting!! Ik ga voor pakketje 2! Ik vind het altijd erg leuk om je berichtjes op je blog te lezen en je mooie creaties te bewonderen. Nu is mijn vraag aan jou: wat vind je zelf het leukste/mooiste wat je ooit gemaakt hebt?

  40. Leuk leuk, ik doe mee natuurlijk! Dank voor je lieve pakje, nogmaals, en voor je leuke filmpie 😀 Leuk om te zien! Ik ga voor pakketje 2.

  41. Hallo Nicole,

    Gefeliciteerd met twee inspirerende blog jaren. Ik geniet volop van jou blog. Samen met mijn dochter van 2 kijken we even wat Trippel en Trappel hebben mee gemaakt. Mijn dochter vraagt altijd: mama ook maken? Ik ben niet van het vilt maar van het haken, en er zijn maar 1 echte Trippel en Trappel.

    Misschien kunnen ze een keer komen logeren? 🙂
    De voorkeur van mijn dochter zou zeker pakket 1 zijn, maar ik ben zelf helemaal gek op pakket 2, dus ik zou graag mee willen dingen voor 2.

    Ik hoop dat wij allen nog vele jaren geinspireerd mogen worden door jou werk!!

    Groeten Astrid

  42. Gefeliciteerd met je jubileum !!
    Ik doe graag mee voor setje eehh.. 1
    Ik vind ze beiden leuk, moeilijk kiezen hoor !!
    Ik vind je weblog geweldig en lees alles wat je schrijft.
    Een vraag aan jou:
    Is er nog iets qua hobby wat je graag zou willen gaan doen of wil leren? zeg maar… ooit..

    groetjes MIrella

  43. Van harte met je 2 jarige blogbestaan!!
    Ook ik doe graag mee voor de verloting, op de valreep, maar is wel moeilijk kiezen hoor, vind ze beide erg leuk, ik ga voor setje 1, ben helemaal fan van Trippel en Trappel, wat heb je dat toch ontzettend leuk gedaan allemaal!

    Groetjes, Simone

  44. Hoi, ik dacht dat ik al een berichtje had achtergelaten, maar kan deze niet meer vinden.
    Gefeliciteerd met het 2 jarig blogbestaan. Ik vind beide setjes heel leuk, maar ga voor setje 2.

    groetjes Yvonne

  45. Hoi hoi, even op de valreep dan, doe ik graag nog xtje mee, uiteraard voor pakketje 2.
    Vind Sarah Kay erg leuk (tenminste vroeger al toen ik klein was).

    Ja, ik heb wel een vraag voor je…je hebt nu zoveel dingen al gemaakt, verschillende dingen. Wat vond je het moeilijkst om te maken…dus waar je bv het meeste geduld voor moest hebben, of wat je gewoon moeilijker vond en wat vond of vind je het allerleukste om te maken! Een ding kiezen hahaha, dat zal best moeilijk zijn.

    groetjes monique

  46. heel veel leuke dingen zie ik op jou blog. Ik vind setje 2 erg leuke (o nee mijn dochter van bijna 2 vind hem erg leuk)

    op naar de 3 jaar vol iedeeen.

    gr sanne

  47. Gefeliciteerd met je twee-jarig jubileum in blogland. Mag ik nog mee doen met de give away? Dan doe ik graag mee met pakketje nr.2 Ik ga je blog ook zeker vaker bezoeken, want wat een leuke dingen maak je!

Geef een reactie

