Spelen met stofjes…

Gelukkig had ik deze week weer tijd om te spelen met mijn stofjes…
Na de spulletjes van eerder deze week, heb ik nog meer gemaakt. Het zijn bijna allemaal spulletjes met de Trippel & Trappelstof geworden, ik hoop dus dat jullie T&T nog niet beu zijn. (Zo wel: sorry! Ik zal proberen mijn leven te beteren en ook eens over wat anders te bloggen, hihi… 😉 ).

Allereerst nog een portemonneetje:

Een omslag voor een A5-achtig formaat notitieblok:

(En ja, het klopt dat hier geen sluiting aan zit. Dat hoort zo, hoor! Het komt écht niet omdat het lintje vastzetten tot twee keer toe fout ging… *zucht* 😉 ).

Een sleutelhanger voor mijn nieuwe tas:

Met lekker veel laagjes vilt. 😀
Ik moet hem nog bevestigen aan mijn nieuwe tas (die ik *jippie* tijdens de Sale vond voor maar 10 euro! Het is precies de tas waar ik al tijden naar op zoek was (met twee aparte vakken met ritsen, want ik neem zoveel zooi 😉 mee dat ik geregeld uuuuren moet zoeken in mijn tas voordat ik mijn portemonnee kan vinden)!)

En 4 applicaties van T&T en vilt, ze zijn zo leuk om te maken! Om bijv. op een tas te naaien, of een portemonneetje, of een omslag… 😉

En tot slot nog een paar zakdoekjeshoudertjes.

En dan nog een leuk nieuwtje! Binnenkort houd ik weer een blogverloting, omdat mijn blog deze maand twee jaar bestaat! 😀
Houd mijn blog dus in de gaten. 😉

11 reacties op “Spelen met stofjes…

  1. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt!! Die aplicaties.. en de sleutelhanger.. geweldig! De rest natuurlijk ook,maar ik merk dat ik een echte T & T fan ben geworden!!
    Mooie tas trouwens ook; handig, met die vakken, want net als jij ben ik altijd alles aan het zoeken als ik ergens ben…
    Groetjes en een heel fijne zondagavond,
    Gertie

  2. nou je heb ook niet veel gedaan deze week…*lol* het is allemaal wel weer erg leuk geworden hoor! En inderdaad een vette tas!

  3. leuk leuk leuk!! ben T&T nog niet zat hoor!
    ik vind de omslag voor het notitieblok héél leuk!

    Lfs, Lies

  4. Wat ziet dat er leuk uit allemaal. Leuk hoor die foto stof en die applicaties.
    Leuk dat je weer even op mijn blog bent geweest, heb het nu zo druk met de winkel kom niet meer aan bloggen toe bijna 🙂

    gr Alette

  5. Jeetje! Jij hebt absoluut niet stil gezeten 🙂 Leuke dingetjes heb je gemaakt… Ik ga me binnenkort ook wagen aan de zakdoekzakjes! Ik snap precies wat je bedoelt met de vakken in je tas, ik heb precies hetzelfde! In de ene kant van de tas bewaar ik altijd mijn telefoon, portemonnee e.d. en aan de andere kant mijn ‘troep’… Nou ja troep, gewoon te veel spulletjes :-p

    Liefs Romana

  6. je tas is leuk!!! en lekker handig!! en oh, je sleutelhanger! Ik vind de vilten applicaties echt super!!!! En T&T beu? echt niet!!! knuf, Nancy

Geef een reactie

