Trippel & Trappelstof!

Gistermiddag had ik een lekker rustig middagje voor mezelf, een perfecte kans om eens lekker met mijn stofjes te spelen, want dat was inmiddels al weer veel te lang geleden.

Ik was net bezig met het eerste portemonneetje (want ze zijn zo leuk om te maken!)…

… toen ik de post door de brievenbus hoorde vallen. En wat zat daar tussen? Mijn langverwachte zelfontworpen Trippel & Trappelstof!
Wat een perfecte timing! 😀
Needless to say dat het tweede portemonneetje er een met T&Tstof werd… 😉

… en het derde portemonneetje natuurlijk ook! En deze houd ik lekker zelf.  Ha! 😉
Bij deze heb ik de ovaal met T&T uitgeknipt en op vilt genaaid en het vilt weer op stof.

Aan de binnenkant heb ik een extra vakje gemaakt, zodat briefgeld en muntgeld mooi verdeeld kunnen worden.

En vandaag heb ik een hele lading ritsen ontvangen, dus jullie raden al wat ik nu ga doen…
(Fout! Ik moet leren! 😦 Tsja, ook een boekhoudcursus heeft aandacht nodig… 😉 hihi… ).

11 reacties op “Trippel & Trappelstof!

  1. Oooooohhhhh wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vooral dat portemonneetje dat je voor jezelf houdt 🙂

  2. leuk!!!!! wat gaaf, je eigen stof! 🙂
    Niet te lang studeren, want wij willen allemaal graag zien wat je met al die ritsjes gaat doen. 😀

    Lfs, Lies

  3. Oh, wow!!!!! Echt ontzettend leuk!!!!! Ook die met het vilt hoor!! Super!!!! Ga er maar gauw meer maken!!! 🙂

  4. oh wat mooi weer en groot gelijk dat je de mooiste voor jezelf houdt maar hij is echt geweldig hoor. En moeilijk hé dat je moet leren terwijl dat freubelen toch echt veeeeeeeeeel leuker is hé…. 😉

  5. Schattig en zeer knuffelbaar portemonneetje! En leuk stofje heb je ervan gemaakt!

  6. Mooie stofjes hebben die twee muisjes gekregen.
    Hun baasje kan daar mooie portomo-nicxjes van maken.

Geef een reactie

