Stokje “What’s on your desk?”

Van Nancy kreeg ik het stokje “What’s on your desk?” toegegooid, dus hierbij een paar foto’s van wat er op mijn bureautje te zien is.
Ik heb een beetje om de rommeltjes heen gefotografeerd, maar dat vinden jullie vast niet erg, toch? ๐Ÿ˜‰
(Als er iemand is die me uit kan leggen hoe het komt dat na maximaal een half uur nadat ik mijn bureau heb opgeruimd, het al weer vol ligt met van alles en nog nicx waar ik wel of niet iets mee moet doen… graag! ๐Ÿ˜€ Ik zou bijna Trippel & Trappel er van verdenken een rommeltje te maken, maar dat kan bijna niet nu ik Ollie als muizenoppas heb… ๐Ÿ˜‰ ).

Anyway… hier het uitzicht wat ik heb als ik aan mijn bureautje zit…

In het mandje zitten buttonkaartjes en in de laatjes zitten o.a. geponste figuurtjes enย kleihangertjes.
In het Kokeshispaarpotje (waarvan je nog net een klein stukje kunt zien aan de rechterkant), zit helemaal niks. En vooral geen geld, want op de een of andere manier verandert geld hier altijd in stofjes enzo. Gek he?! *kijkt verbaasd* ๐Ÿ˜‰

Deze buttons heb ik eergisteren gemaakt, die lagen te wachten tot ze op de foto mochten. En dat is dus net gebeurd, dus technisch gezien zou ik ze nu op kunnen bergen (hup, het mandje in van de eerste foto). Maar ik vind het altijd zo gezellig om nieuwe spulletjes even te laten liggen zodat ik ervan kan genieten.

Nou, dat was het wel zo’n beetje. ๐Ÿ˜€
Tijd om het stokje door te geven en wel aan Wanda en Jantina. Vangen, dames!

5 reacties op “Stokje “What’s on your desk?”

  1. Hai Hai, ben heel benieuwd wat de kleihangertjes zijn in de laatjes. Ben nl. zelf altijd met fimo bezig en maak ook allerlei craeties. Groetjes Linda

  2. Leuke foto’s, enne om een rommeltje heen fotograferen? Ik geloof er niks van, jij bent altijd heel erg netjes! ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

