Ollie, de muizenoppas

Wij wonen op een heel gezellig pleintje, waar het traditie is om elk jaar een Nieuwjaarsborrel te organiseren bij één van de bewoners. Dit jaar waren wij aan de beurt.
Trippel & Trappel wilden voordat de buren kwamen nog even de hapjes inspecteren…

Gelukkig had ik de kaasjes nog goed opgeborgen in de koelkast… 😉

De borrel was erg gezellig én we zijn verwend met leuke kadootjes! 😀 Flessen wijn voor vriendlief en voor mij van 2 buufs o.a. een muizenoppasser!
(Zouden ze misschien te veel last van Trippel & Trappel hebben gehad? *oeps* ) hihi…

Ik dacht altijd dat olifanten bang waren van muizen, maar Ollie is dat zeker niet!

Ik ben benieuwd of Ollie wel streng genoeg is om Trippel & Trappel een beetje in het gareel te houden… 😉
Zo te zien zijn ze al beste vriendjes!

6 reacties op “Ollie, de muizenoppas

  1. wat heb jij een leuke buurvrouwen, dat ze je verwennen met van die leuke vriendjes (en flessen wijn natuurlijk 😉 ) !

  2. jouw buufjes zijn ook crea! 🙂
    Ollie past precies bij T&T.
    Misschien kunnen ze een keer lekker samen stampen. 😉

    Lfs, Lies

  3. Ik kan wel zien dat Ollie het erg naar z’n zin heeft en goed maatjes is geworden met Trippel & Trappel

    groetjes José

Geef een reactie

