Tante Nicollie

Jaja, jullie lezen het goed, Nicollie is tante geworden. En dan niet zomaar tante, neehee… Peettante! Of zoals op het geboortekaartje staat: Knuffeltante! *trots*

Mijn broertje en zijn vrouw hebben afgelopen week een dochtertje gekregen! πŸ˜€ *blij* (Ook al is mijn broertje langer dan ik (en ik ben al 1,87 m. hihi…) het blijft toch je broertje he… πŸ˜‰ )
En wat doe je dan, als kersverse trotse tante?

Juist… buttons maken! hihi… πŸ˜€

Die buttons passen mooiΒ op de luiertaart die al paraat stond…

De luiertaart stond op een schilderijtje. Zelfgeschilderd, maar niet mijn smaak. πŸ˜‰ WΓ©l in de kleurtjes van de kinderkamer. πŸ˜€
(Maar schrik niet: ik heb gezegd dat ze het niet op hoeven te hangen als ze het niet mooi vinden… lol πŸ˜€ ).

25 reacties op “Tante Nicollie

  1. Van harte gefeliciteerd, knuffeltante! πŸ™‚
    En wat een leuke creaties heb je weer gemaakt!

  2. Ja ze is er!! Heerlijk hoor tante zijn. En nu kun je dan eindelijk het schilderijtje geven. Ik weet zeker dat ze het wel mooi vinden!

  3. Gefeliciteeeeerd! Knuffeltante, wat lief! En wat een leuke naam zeg!
    En ik vind je schilderijtje erg leuk hoor πŸ™‚

    Groetjes!

  4. Gefeliciteerd!! En nog suikertante ook. πŸ˜‰
    Ik moet toch zeggen dat van alle kadootjes de buttons wel erg leuk zijn.

    Geniet ervan, ik zie dat T&T ook meegenieten. πŸ˜€

    Lfs, Lies

  5. Gefeliciteerd, tante geworden…bijzonder gevoel is dat he? Geniet er lekker van en de buttons zijn geweldig leuk….ik wil ook een buttonmachine 😦

    groetjes Mariska

  6. PROFICIAT!!!!
    leuk hoor, geniet er maar van!!

    en met dat schilderijtje en de geweldige luiertaart en spulletjes zullen ze ongetwijfeld geweldig blij zijn!!!

    Zijn T en T nu ook neefjes geworden…??

    een heel fijn weekend!!
    Gertie

  7. wat leuk allemaal zeg echte persoonlijke cadeautjes!
    leuk om te krijgen lijkt me….
    en gefeliciteerd hoor.

  8. Van harte!!! Wat heb je een leuke buttons gemaakt voor een meisje met een schitterende naam.
    Veel plezier met je nichtje!!!

    Grz,
    Shaula

  9. Gefeliciteerd!!! Wat leuk, knuffeltante πŸ˜€
    De luiertaart ziet er super uit!

  10. Gefeliciteerd!!! Leuke cadeautjes heb je gemaakt. Mijn broertje blijft ook altijd m’n broertje, ook al is hij meer dan een kop groter.

  11. Gefeliciteerd!
    Wat een leuk kraampakket heb je gemaakt! Daar zullen de kersverse ouders vast blij mee zijn!
    Geniet van je nieuwe functie als knuffeltante!
    Groetjes Rhea (blauw geblokt)

  12. Heej, gefeliciteerd! Enneh, hij is toch wel leuk geworden (het schilderijtje)! Niet in jouw kleuren, maar wel vrolijk!

  13. Je taart is echt leuk geworden! en de buttons! Ze is vast de eerste baby in Nederland die al haar eigen buttons heeft πŸ˜‰ En het schilderijtje is ook hartstikke leuk!! πŸ™‚ Knuf! Nancy

  14. Van harte gefeliciteerd tante Nicole!!!
    Mooie kadootjes heb je gemaakt, daar zijn ze vast heel blij mee. πŸ™‚

  15. Proficiat!

    Wat een prachtige luiertaart! πŸ˜€ Daar zullen ze zeker heel blij mee zijn!

  16. Van harte gefeliciteerd!!! En wat heb je een ontzettend leuk pakketje gemaakt zeg, daar zullen ze ongetwijfeld heel blij mee zijn!!

  17. Nicole, van harte gefeliciteerd! Trotse suikerttante met zo’n creatief talent, dat kan bijna niet anders dan dat jij straks met de kleine spruit lekker gaat knutselen! πŸ™‚ Geniet er lekker van, van het ‘tante-schap’ haha en complimenten voor je geweldige kraamcadeau. Hoe leuk is het om iets te krijgen waar zoiets persoonlijks in zit als iets zelfgemaakts!

    Groetjes, Celèsta

    PS: Ligt het aan mij of ben ik weer een illusie armer? Het kan liggen aan het feit dat ik je als een echte Nicol-lie (met nadruk op -lie) voor me zie, maar jij en 1.87? Ik voel me met mijn 1.76 vaak al zo lang, maar het kan dus nΓ³g langer! Grappig hoor, had dat op de een of andere manier nooit gedacht (wat nergens op slaat, want waarom zou je niet lang kunnen zijn, haha).

  18. HΓ© Nicole!

    Hoe gaat het nu met je nichtje en de paps en mams?

    Lfs, Lies

Geef een reactie

